Építs roadstert VW Jettából

Marad az eredeti váz

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.28. 10.00

Nem egészen két és fél millióért kínálják az átalakító készletet, amivel dögös középmotoros kabriót építhetünk az unalmas VW szedánból. Mondjuk van is vele munka bőven.




Nem kezdőknek való az az átépítési projekt, amelynek részleteit és komponenseit az észak-amerikai Smyth Performance tuningstúdió dolgozta ki és kínálja megvételre mindössze 9900 dollárért (2,3 millió Ft). 

Az észak-amerikai specifikációjú, negyedik generációs Jetta modellekre épülő Smyth G3F csomagja tartalmazza a karosszéria-elemeket, első és hátsó acél segédvázakat, a Nissan 350Z-től kölcsönzött tetőt, az új szélvédőt, és a nagyon részletes építési utasítást. 
Az átépítés során megváltozik a futóműgeometria, az ajtók kettévágásához sablont ad a fejlesztő, az utastér viszont az ülésektől eltekintve alapkivitelű marad. A legnagyobb változás, hogy a motort (amely akár a VR6-os benzines is lehet) az ülések mögé költöztetik a fejlesztők. Az üzemanyagot egy, az orrba beépített alumínium tartály tárolja; szintén alumíniumlemezekből készítik a motor mögött kialakított, parányi csomagteret. 
A fejlesztő szerint a Smyth G3F legnagyobb előnye más kit carokkal szemben, hogy megőrzi az alapját adó modell első és hátsó gyűrődőzónáit, így ütközési biztonsága megközelíti a Jettáét.
A Smyth Performance még 2010-ben vetette papírra a G3F terveit; mostanra jutottak el a készlet forgalmazásához.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.