Amikor nő választ autót

Kocsi az esküvőhöz

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.04.26. 16.00

Mire figyeljen egy nő, ha autót választ? Főleg ha esküvőre? Tanácsadás nőtől, nőnek.

Az autós újságírók között alig találni hölgyeket. Ezért aztán számunkra is igen érdekes, ha nő ír autóválasztásról. Az alábbi – esküvői autókról szóló – közleményt – állítólag – hölgy jegyzi. Egy az egyben közöljük:

Amikor nő választ autót

Ahány nő, annyi stílus, annyi esküvő és egyedi megoldás. Nőként hajlamosak vagyunk elveszni a részletekben és olyan feladatokat, mint az esküvői autó kiválasztása, az utolsó pillanatra hagyni. Bevett szokás, hogy családon belül vagy baráti körből oldjuk meg az autó kérdését, ez azonban gyakran kompromisszumra kényszerít bennünket és komoly szervezést igényel. Ha mégis a családi békét és a stílusos érkezést részesítjük előnyben, béreljünk esküvői autót!


Mi nők nagy valószínűséggel azonnal a szín alapján választanánk (mindezt előtte tudományosan megvitatva barátnőinkkel), míg jövendőbelink lehetőség szerint kedvenc autómárkáját részesítené előnyben, hisz az még sosem hagyta cserben. De nézzük, milyen tényezők szerint érdemes mérlegelnünk! Mi a tökéletes választás kulcsa? Melyik lesz az az autó, amely lehetővé teszi a tökéletes entrée-t, hogy valóban őszinte mosollyal érkezzünk életünk egyik legfontosabb pillanatában? A következőkben összefoglaljuk azokat a szempontokat, melyek segítségünkre lehetnek a döntés pillanatában.

A legfontosabb: a ruha – stílusában és szabásvonalában is meghatározó. Klasszikus abroncsos, egy dívásan szűk uszályos vagy egy bohém rövidebb, tüllszoknyás összeállítás? Mind-mind más autót kívánnak. Az autó kiválasztásakor gondoljuk át, hogy mennyi mozgásteret enged ruhánk, mivel senki sem szeretne “bedőlni” vagy “kikászálódni” a nagy pillanatban.

Érdemes megnéznünk, hogy milyen az autó hátsó ülésének befogadóképessége, mennyire van mélyen az ülés, milyen nagyra lehet kinyitni az ajtót. Egy abroncsos ruha esetében például fontos, hogy a ruha kényelmesen elférjen, ne törjön meg és ne zuhanjon a nyakunkba ki- és beszálláskor. Ilyenkor szerencsés valamilyen német luxuslimuzint választani, hiszen ezek kellőképpen tágasak és elegáns vonalvezetésűek.


Nem szabad megfeledkeznünk a frizuráról és a kiegészítőkről sem (például fátyol vagy kalap.) Egy bohémabb, nyári esküvőnél adja magát a cabrio. Vagány és dögös. Az esküvői frizura azonban különös odafigyelést igényel. A menetszél előszeretettel formázza át az ara frizuráját, így fodrászunknak szerencsés jelezni, hogy “szélvész kompatibilis” frizurára van szükségünk. A fátyol ebben az esetben, praktikus ha a csomagtartóban kap helyet, mivel így elkerülhetőek a repkedő tüll okozta esetleges balesetek.

A megfelelő modell kiválasztását követi egy igazán “női” feladat, a tökéletes autódekoráció megtalálása. Autódísznek válasszunk a menyasszonyi csokorral harmonizáló virágot. Egyeztessünk virágosunkkal arról, mivel fogja rögzíteni a díszeket, hogy az ne sértse meg az autó fényezését. Fontos előre egyeztetni azt is, mekkora utat fogunk majd megtenni az autóval, hisz a sebesség és a felforrósodó motorháztető könnyedén megszabadíthat minket a gondosan felszerelt és kiválasztott dekorációs elemektől.
 
Az esküvői autó kiválasztása bizony nem könnyű feladat és tartogathat meglepetéseket. Mindez elkerülhető, ha szakértőtől kérünk segítséget. “Törekedjünk arra, hogy a stílusunkhoz és a kényelmi igényünkhöz leginkább illeszkedő autót válasszuk a nagy napra. Célszerű például hivatásos sofőrt is igényelni a bérelt autóhoz, hogy a nagy nap minden meghívott számára élmény legyen, senki ne feladatként élje azt meg, hanem vendégként vegyen részt az esküvőn. Így a nagy nap valóban a párról, az ünneplésről és az önfeledt szórakozásról szól” – mondta Szabó Atilla, a Europcar Autókölcsönző ügyvezető igazgatója.

Ha jobban belegondolunk, az esketés előtti utolsó, legizgalmasabb pillanatokban ez az autó lesz a társunk, melyből hajadonként szállunk ki és férjes asszonyként repít majd tovább bennünket egy életre szóló boldogság felé…
 

Kommentek

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.