Drágulhat a kötelező biztosítás

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.04.24. 13.30

Véget érhet a köteleződíjak mélyrepülése, akár lassú emelkedésbe is kezdhetnek a jövőben.

Megállni látszik a köteleződíjak évek óta tartó csökkenése – az első négy hónap adatai alapján. Bár a január 1-je óta eltelt időszakban szinte minden biztosító módosította tarifáját, úgy tűnik, a társaságok már nem tudnak lejjebb menni az áraikkal.

Míg az előző években évről-évre mintegy 30%-os díjcsökkenésről beszélhettünk átlagosan, addig 2012/2013 viszonylatában a díj már alig változott.

A Biztositas.hu internetes alkuszi portál adatai szerint már csak azok az autósok tudnak spórolni, akik év közben sem felejtik el összehasonlítani a biztosítók ajánlatait. Az átlagdíj 19 000 forinton stabilizálódhat az idei évben kötött szerződésekre.

A szakemberek által már többször beharangozott trendforduló mostani bekövetkezése azt mutatja, hogy a biztosítók már nem tudják, vagy a szolgáltatási színvonaluk védelme érdekében nem akarják a jelenlegi árszintnél olcsóbban adni a kötelező biztosításokat ügyfeleiknek.

Ma már az autósok közel felének esik december 31-étől eltérő dátumra az évfordulója, ami az év végi kampány súlyának folyamatos csökkenését és az ügyfelek figyelmének lanyhulását eredményezi.

Önmagáért beszél ugyanakkor az a tény, hogy míg a személygépjárművek éves kötelező biztosítási átlagdíja ma Magyarországon 20 ezer forint felett van, addig az évfordulóra biztosítót váltó autósok mindössze 12-15 ezer forintot fizetnek kötelezőjükért.

Forrás: Biztositas.hu

Kommentek

Barbár Mad-Max autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.