Visszatér a Ford Escort

Kifejezetten szedánnak szánják

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.23. 08.00

A Ford egy keresett kategóriában használná újra az egykori alsó-középkategóriás modellnevet – egyelőre csak Kínában

Annak idején muszáj volt váltani, az Escortok egymást követő sorozata után csak tiszta lappal kezdve hitték el a vásárlók, hogy valóban kész a minőségi ugrásra a Ford. 

A sérelmek azonban mostanra feledésbe merültek, a távolság megszépítette az emlékeket, ezért a Ford elérkezettnek látta az időt, hogy leporolja az egykori elnevezést. 
Nem globális szinten persze: egyelőre Kína a célpont, azon belül is egy hatalmas szegmens. Évente durván 1,375 millió alsó-középkategóriás autót adnak el az országban, és ezeknek egy jelentős része lépcsőshátú kivitelben kerül piacra. Ilyen verzió ugyan a Focusból is létezik, ám a Ford nyilván egy megfizethetőbb alternatívát szeretne állítani globális modellje mellé. 
Sajnos műszaki adatokat egyáltalán nem közölt újdonságáról a Ford; sem a technológiai alapokról, sem a motorvariánsokról nincs információ. Az arányos tengelytáv fényében úgy tűnik, nem holmi felnagyított kisautóról van szó, az Escort vélhetően kielégíti a kínaiak lábtér-imádatát. Kifejezetten tetszetős, vonzó autóról van szó, amelyre alighanem Európában is volna kereslet – olcsó kivitelben különösen.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

F1: Teljes valójában itt az új Williams

A Williams-csapat másodszor is leleplezte 2017-es autóját, ezúttal számítógépes grafika helyett már a valódi autóról készült fotókat nézhetjük.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Ilyen munkát sem végeztettek még F1-es pilótával

A Renault felújítja enstone-i bázisát, és valószínűleg nem talált a munkára rendes melósokat.

F1: Hivatalos, a Ferraritól kölcsönöz pilótát a Sauber

A Sauber hivatalosan is megerősítette, hogy a sérült Pascal Wehrlein helyett a Ferrari tartalékosa, Antonio Giovinazzi vezet majd náluk a hétfőn kezdődő első barcelonai teszten.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

F1: Alonsót is felhívta a Mercedes

Fernando Alonso azt mondja, Nico Rosberg visszavonulása után nála is érdeklődött a Mercedes. A spanyol akkor le volt kötve, de szeptemberben átgondolja majd, marad-e a McLarennél tovább is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.