Kompakt szedán a Suzukitól

Kelet-Európában is megélne az Authentics

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.23. 11.00

Motorjait az esztergomi SX4-től kapja majd a legkésőbb másfél éven belül gyártásba kerülő új Suzuki limuzin. Korai volna álmodozni róla, egyelőre csak a kínai piacra készül

A Sanghaji Autószalonra egy új szedánnal érkezett a Suzuki. Akárcsak  – a szintén a kínai kiállításon bemutatott – Ford Escort, a Suzuki Authentics is egy közel másfél millió piaci szegmensből igyekszik a legtöbbet kihozni. 

Nevét abból a fejlesztői igényből kapta, hogy a Suzuki egy autentikus négyajtós modellt kínálhasson az alsó-középkategóriás vásárlóknak. 
Hogy a 2014-re ütemezett gyártásig mennyire térnek el ettől a modern, lendületes formatervtől, majd meglátjuk, mindenesetre kifejezetten harmonikus, tetszetős modell az Authentics. 
Sajnos azt nem tartotta lényegesnek a Suzuki, hogy újdonsága műszaki paramétereiről is tájékoztassa a nagyérdeműt. 
Az logikusnak látszik, hogy az Esztergomban gyártandó új SX4 formajegyei mellett bizonyos komponenseit is felhasználják – ha a padlólemezt nem is, a motorokat feltétlenül. Egyelőre a kínai piacra tervezik a kocsit, de Kelet-Európában és Oroszországban is igen sikeresek a lépcsőshátú modellek, így reménykedni lehet a megjelenésében.

Kommentek

  • Joey0119

    Nekem tetszik! Viszont a háta a bmw-re emlékeztet! A suzukival semmi gondom sincs! A motorja az nagyon megbízható és az alkatrészek is jóval olcsóbbak a vw-nél!

  • Ankhiszesz

    Vépgre egy Suzuki, ami jól néz ki, így első benyomás alapján nekem tetszik. :)
    Joey, nekem VW-em van, mert nekem bejön a mostani formairányzatuk, de VW-esként mondom Rómeóval ne is foglalkozz, senkit nem érdekelnek a f*ságai, szégyen amit itt előad ;)

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

Képcunami a Forma-1-es tesztről

Több tucatnyi fotó és számos videó a 2017-es Forma-1-es autók első napjáról Barcelonából.

A tíz legfurcsább raliautó, amit valaha pályára engedtek

Igen különleges látványt nyújtottak ezek a versenyautók, amikor elrúgták a murvát és csattogott a kipufogó. Következzen most tíz unortodox raliautó, amire soha nem számítanál a pálya szélén ácsorogva.

F1: Máris leírta az évet a Williams?

Claire Williams csapatfőnök szerint “nagy kihívást jelentő” szezon előtt áll a Williams az idén, ami ritkán szokott jót jelenteni.

F1: A Mercedes máris ledarált egy versenytávot

Az első 2017-es Forma-1-es teszt első délelőttjén a Mercedes több mint egy versenytávot lehúzott Valtteri Bottasszal, a leggyorsabb viszont a Ferrari volt. Gondban a McLaren és a Red Bull.

F1: Trumphoz hasonlították a McLarent, kiakadt a net

Az egyik Forma-1-gyel foglalkozó Twitter-csatornán Donald Trump amerikai elnökhöz hasonlították a McLarent.

Így spórol a gázolajjal a Škoda

Négy gázüzemű teherautót állított munkába a Škoda a Mladá Boleslav-i gyárában. Ily módon nemcsak a károsanyag-kibocsátás, de a gázolajra fordítandó összegek is csökkenhetnek.

F1: A jövő héten visszatérhet a sérült pilóta

Sajtóértesülések szerint az első barcelonai tesztet nyaksérülés miatt kihagyni kényszerülő Pascal Wehrlein a jövő héten már beülhet a Sauberbe.

F1: Máris elromlott a McLaren és a Red Bull

Alig kezdődött meg a Forma-1-es tesztelés, két nagycsapat máris komoly műszaki hibákba futott bele. A Red Bullt tréleren kellett a garázsba szállítani.

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.