Kompakt szedán a Suzukitól

Kelet-Európában is megélne az Authentics

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.23. 11.00

Motorjait az esztergomi SX4-től kapja majd a legkésőbb másfél éven belül gyártásba kerülő új Suzuki limuzin. Korai volna álmodozni róla, egyelőre csak a kínai piacra készül

A Sanghaji Autószalonra egy új szedánnal érkezett a Suzuki. Akárcsak  – a szintén a kínai kiállításon bemutatott – Ford Escort, a Suzuki Authentics is egy közel másfél millió piaci szegmensből igyekszik a legtöbbet kihozni. 

Nevét abból a fejlesztői igényből kapta, hogy a Suzuki egy autentikus négyajtós modellt kínálhasson az alsó-középkategóriás vásárlóknak. 
Hogy a 2014-re ütemezett gyártásig mennyire térnek el ettől a modern, lendületes formatervtől, majd meglátjuk, mindenesetre kifejezetten harmonikus, tetszetős modell az Authentics. 
Sajnos azt nem tartotta lényegesnek a Suzuki, hogy újdonsága műszaki paramétereiről is tájékoztassa a nagyérdeműt. 
Az logikusnak látszik, hogy az Esztergomban gyártandó új SX4 formajegyei mellett bizonyos komponenseit is felhasználják – ha a padlólemezt nem is, a motorokat feltétlenül. Egyelőre a kínai piacra tervezik a kocsit, de Kelet-Európában és Oroszországban is igen sikeresek a lépcsőshátú modellek, így reménykedni lehet a megjelenésében.

Kommentek

  • Joey0119

    Nekem tetszik! Viszont a háta a bmw-re emlékeztet! A suzukival semmi gondom sincs! A motorja az nagyon megbízható és az alkatrészek is jóval olcsóbbak a vw-nél!

  • Ankhiszesz

    Vépgre egy Suzuki, ami jól néz ki, így első benyomás alapján nekem tetszik. :)
    Joey, nekem VW-em van, mert nekem bejön a mostani formairányzatuk, de VW-esként mondom Rómeóval ne is foglalkozz, senkit nem érdekelnek a f*ságai, szégyen amit itt előad ;)

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.