Az előzetes nem sokat felfedő, de annál ígéretesebb képei után most teljes valójában is megmutatta magát az Icona első autója, a Vulcano, és úgy tűnik, érdemes volt rá várni. 

Az olasz tervezésű és gyártású Vulcano különlegessége, hogy bár egyetlen példányban készül, rögtön két, eltérő karakterű hajtásláncot fejlesztett ki hozzá Claudio Lombardi, a Ferrari egykori Forma-1-es műszaki vezetője
Az első lehengerlő, de kezes túrakupét farag a 445 cm hosszú, 1,6 tonnás autóból: a H-Turismo 790 lóerős V12-es motorját egy 160 lovas villanymotor egészíti ki, az automata váltós, hátsókerék-hajtású jármű három másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 349 km/óra. 
Ugyanezt a konfigurációt 550 lóerős, ikerturbós V6-ossal valósítja meg a H-Competizione verzió, amelynek nem csak hátsó, de első tengelyénél is dolgozik egy 160 lovas villanymotor, így effektíve összkerékhajtású a modell. Ez egy tizedmásodpercet faragott a gyorsulás idejéből; kétszázra 9,2 helyett 8,9 mp alatt ugrik az autó, a végsebesség változatlan. 
A minimális távon tisztán elektromos üzemben haladni is képes jármű sorozatgyártását nem tervezik, de ez az egy példány eladó, mégpedig szolid kétmillió euróért, azaz nagyjából 600 millió forintért.