Nissan Friend-ME: a kommunizmus jövője

Megfizethető, divatos, demokratikus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.22. 15.00

Kínai fiatalok: hamarosan ők alkotják a világ legnagyobb ügyfélbázisát. Pontosan az ő igényeikhez tervezte új szedánját a Nissan, amely mindenkit egyenlőként kezel.

Balínghou – így nevezik a kínai harmincasok generációját. Jó sokan vannak, közel negyedmilliárdan. Az ő kegyeiket keresi most minden autógyártó a távol-keleti gigaországban. 


És hogy mire vágynak a nyolcvanas években született kínaiak? Hát, mindenekelőtt csillogó, látványos megoldásokra és (mivel testvéreik nincsenek) barátokra, legalábbis a Nissan szerint.


A Friend-ME az első lehetséges válasz a 240 millió, potenciálisból mára fizetőképessé vált vásárló elvárásaira. Egyedi világítótestek, lendületes vonalak, alacsony és széles karosszéria, rövid túlnyúlások – a Friend-ME a világ egyetlen piacán sem hatna idegenül. Neonszürke fényezése is a high-tech generáció ízléséhez igazodik. 


Ennél érdekesebb érvrendszer vezérelte a belsőépítészek kezét. Négy önálló ülés, négy egyéniség számára, és mivel a tökéletes társadalomban minden egyéniség egyenlő, mind a négy utas (a vezetőt is beleértve) ugyanazokat az információkat tekintheti meg a karosszéria teljes hosszában végig húzódó monitorokon. Ha valaki menet közben mobil-böngészve valami izgalmasat talál, egy mozdulattal feltöltheti az autóba, és megoszthatja mindenkivel 


A létező fődarabokból építkező Friend-ME hibrid hajtásláncot kapna, ha megvalósul, ám ennek részleteivel nem fárasztja az érdeklődőket a Nissan.

Kommentek

  • Mahler

    240 millió embert megcélozni igazi kihívás,de ehhez tökéletesen ismerni kell a célszemélyt-azért,hogy tudjam, ezt akarja. Majd kiderül,hogy a Nissan beletrafált-e. Szinte semmi, amit az autóról tudunk, de nem néz ki roszul, sőt igen merész, de látványos a külső és a belső sem utolsó- a képen! A többit meg eldönti az a 240 millió.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.