Nissan Friend-ME: a kommunizmus jövője

Megfizethető, divatos, demokratikus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.22. 15.00

Kínai fiatalok: hamarosan ők alkotják a világ legnagyobb ügyfélbázisát. Pontosan az ő igényeikhez tervezte új szedánját a Nissan, amely mindenkit egyenlőként kezel.

Balínghou – így nevezik a kínai harmincasok generációját. Jó sokan vannak, közel negyedmilliárdan. Az ő kegyeiket keresi most minden autógyártó a távol-keleti gigaországban. 


És hogy mire vágynak a nyolcvanas években született kínaiak? Hát, mindenekelőtt csillogó, látványos megoldásokra és (mivel testvéreik nincsenek) barátokra, legalábbis a Nissan szerint.


A Friend-ME az első lehetséges válasz a 240 millió, potenciálisból mára fizetőképessé vált vásárló elvárásaira. Egyedi világítótestek, lendületes vonalak, alacsony és széles karosszéria, rövid túlnyúlások – a Friend-ME a világ egyetlen piacán sem hatna idegenül. Neonszürke fényezése is a high-tech generáció ízléséhez igazodik. 


Ennél érdekesebb érvrendszer vezérelte a belsőépítészek kezét. Négy önálló ülés, négy egyéniség számára, és mivel a tökéletes társadalomban minden egyéniség egyenlő, mind a négy utas (a vezetőt is beleértve) ugyanazokat az információkat tekintheti meg a karosszéria teljes hosszában végig húzódó monitorokon. Ha valaki menet közben mobil-böngészve valami izgalmasat talál, egy mozdulattal feltöltheti az autóba, és megoszthatja mindenkivel 


A létező fődarabokból építkező Friend-ME hibrid hajtásláncot kapna, ha megvalósul, ám ennek részleteivel nem fárasztja az érdeklődőket a Nissan.

Kommentek

  • Mahler

    240 millió embert megcélozni igazi kihívás,de ehhez tökéletesen ismerni kell a célszemélyt-azért,hogy tudjam, ezt akarja. Majd kiderül,hogy a Nissan beletrafált-e. Szinte semmi, amit az autóról tudunk, de nem néz ki roszul, sőt igen merész, de látványos a külső és a belső sem utolsó- a képen! A többit meg eldönti az a 240 millió.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.