Nissan Friend-ME: a kommunizmus jövője

Megfizethető, divatos, demokratikus

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.22. 15.00

Kínai fiatalok: hamarosan ők alkotják a világ legnagyobb ügyfélbázisát. Pontosan az ő igényeikhez tervezte új szedánját a Nissan, amely mindenkit egyenlőként kezel.

Balínghou – így nevezik a kínai harmincasok generációját. Jó sokan vannak, közel negyedmilliárdan. Az ő kegyeiket keresi most minden autógyártó a távol-keleti gigaországban. 


És hogy mire vágynak a nyolcvanas években született kínaiak? Hát, mindenekelőtt csillogó, látványos megoldásokra és (mivel testvéreik nincsenek) barátokra, legalábbis a Nissan szerint.


A Friend-ME az első lehetséges válasz a 240 millió, potenciálisból mára fizetőképessé vált vásárló elvárásaira. Egyedi világítótestek, lendületes vonalak, alacsony és széles karosszéria, rövid túlnyúlások – a Friend-ME a világ egyetlen piacán sem hatna idegenül. Neonszürke fényezése is a high-tech generáció ízléséhez igazodik. 


Ennél érdekesebb érvrendszer vezérelte a belsőépítészek kezét. Négy önálló ülés, négy egyéniség számára, és mivel a tökéletes társadalomban minden egyéniség egyenlő, mind a négy utas (a vezetőt is beleértve) ugyanazokat az információkat tekintheti meg a karosszéria teljes hosszában végig húzódó monitorokon. Ha valaki menet közben mobil-böngészve valami izgalmasat talál, egy mozdulattal feltöltheti az autóba, és megoszthatja mindenkivel 


A létező fődarabokból építkező Friend-ME hibrid hajtásláncot kapna, ha megvalósul, ám ennek részleteivel nem fárasztja az érdeklődőket a Nissan.

Kommentek

  • Mahler

    240 millió embert megcélozni igazi kihívás,de ehhez tökéletesen ismerni kell a célszemélyt-azért,hogy tudjam, ezt akarja. Majd kiderül,hogy a Nissan beletrafált-e. Szinte semmi, amit az autóról tudunk, de nem néz ki roszul, sőt igen merész, de látványos a külső és a belső sem utolsó- a képen! A többit meg eldönti az a 240 millió.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

Tarlós bedurvult, ez lett a bírságkamera sorsa

Tarlós István főpolgármester leszereltette a Bécsi és Szépvölgyi út kereszteződésében felszerelt kamerát.

Negyed óra gyönyör Škoda-rajongóknak: videón a Karoq kompakt SUV

Tizenöt perces monstre filmmel örvendeztet a Škoda újdonsága, a még be sem mutatott Karoq. Popcorn, kóla és mehet!

Fényűző extrákkal jön leendő kedvenc Škodád

Három hét múlva debütál a Škoda Karoq, a gyár elkezdte az információk szellőztetését. Amit eddig mondtak, jól hangzik.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

F1: Räikkönen az élen, menet közben esett szét a Force India

A Forma-1-es Orosz Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari Mercedesek előtt végzett, a leggyorsabb Kimi Räikkönen volt. A Force India látványos hibát produkált.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.