Akár érdektelen is lehetne számunkra, ám az MG a kontinentális Európa piacaira is el szeretné juttatni újdonságát, megérdemli hát, hogy foglalkozzunk vele. 

Normális szögből fotózott képek híján nehéz pontos képet alkotni az MG újdonságáról. Az mindenesetre jól látszik, hogy tervezői lépést tartanak a divattal, és a pár évvel ezelőtti, lekerekített dizájn helyett határozott éleket, lemezbe vasalt törésvonalakat, kalandos ívű lámpatesteket alkalmaztak. 
Meglepően vaskos válla, diffúzora, méhsejt-mintázatú dupla első hűtőmaszkja sportos karakterrel ruházza fel, a hatást az oldalablakok vonalzóval húzott kontúrja józanítja. Ügyesen alkalmazták a formai rímpárokat a tervezők; a hűtőmaszk és a hátsó szélvédő közepén egyaránt megjelenő kicsúcsosodás az első nappali fényben éppúgy visszaköszön, mint a hátsó lámpatestek vonalában; az első lökhárítót osztó törésvonal az első oldalajtónál újraindul, és folytonosan fut bele a hátsó lökhárító vonalába.
Különlegesnek mondani tán túlzás volna, de az embernek kedve támad jobban megismerni, hogy eldönthesse, tetszik-e vagy sem – ennél találkoztunk már rosszabb indítással. 
Az utastérről csak annyit tudunk, hogy négy tagbaszakadt felnőtt is elfér benne, hátsó fejtere pedig több mint bőséges – ez persze csak a kötelező marketing szólam, de a 2,52 méteres tengelytáv alapján a kategória átlagánál aligha lesz rosszabb a helykínálat. A motor a gyár ismert (már ahol ismert) változó szelepvezérléses, 105 lóerős motorját szereli be az autóba, ötfokozatú kézi váltóval. 
A további műszaki adatokkal valamikor a következő fél év során szolgál az MG, a gyártás az év vége előtt beindul Angliában.