Brit-kínai városi kisautó Európának

Fürge ötajtós négy méteren

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.22. 16.00

A korábban megszellőztetett MG CS szabadidőjárművel azonos alapokra építette pofás, fürge kisautóját az MG.

Akár érdektelen is lehetne számunkra, ám az MG a kontinentális Európa piacaira is el szeretné juttatni újdonságát, megérdemli hát, hogy foglalkozzunk vele. 

Normális szögből fotózott képek híján nehéz pontos képet alkotni az MG újdonságáról. Az mindenesetre jól látszik, hogy tervezői lépést tartanak a divattal, és a pár évvel ezelőtti, lekerekített dizájn helyett határozott éleket, lemezbe vasalt törésvonalakat, kalandos ívű lámpatesteket alkalmaztak. 
Meglepően vaskos válla, diffúzora, méhsejt-mintázatú dupla első hűtőmaszkja sportos karakterrel ruházza fel, a hatást az oldalablakok vonalzóval húzott kontúrja józanítja. Ügyesen alkalmazták a formai rímpárokat a tervezők; a hűtőmaszk és a hátsó szélvédő közepén egyaránt megjelenő kicsúcsosodás az első nappali fényben éppúgy visszaköszön, mint a hátsó lámpatestek vonalában; az első lökhárítót osztó törésvonal az első oldalajtónál újraindul, és folytonosan fut bele a hátsó lökhárító vonalába.
Különlegesnek mondani tán túlzás volna, de az embernek kedve támad jobban megismerni, hogy eldönthesse, tetszik-e vagy sem – ennél találkoztunk már rosszabb indítással. 
Az utastérről csak annyit tudunk, hogy négy tagbaszakadt felnőtt is elfér benne, hátsó fejtere pedig több mint bőséges – ez persze csak a kötelező marketing szólam, de a 2,52 méteres tengelytáv alapján a kategória átlagánál aligha lesz rosszabb a helykínálat. A motor a gyár ismert (már ahol ismert) változó szelepvezérléses, 105 lóerős motorját szereli be az autóba, ötfokozatú kézi váltóval. 
A további műszaki adatokkal valamikor a következő fél év során szolgál az MG, a gyártás az év vége előtt beindul Angliában.

Kommentek

Hamilton: Undorító, amit Ricciardo csinál

Lewis Hamilton azt mondja, kizárt, hogy Daniel Ricciardóhoz hasonlóan cipőből pezsgőzzön a dobogón.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

F1: Bottasnak megígérték, hogy mehet a Mercedeshez

A Williams főnöknője, Claire Williams elárulta, hogy fel sem merült, hogy Valtteri Bottast ne engedjék el a Mercedeshez, tavaly ugyanis ígéretet tettek neki, ha alkalom adódik, mehet egy nagycsapathoz.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

Tekerd fel a hangerőt, mert itt az 5 legszebben szóló Porsche!

Ha valaki megkérdezné, hogy melyik az 5 legkirályabbul szóló Porsche, akkor már tudni fogod a választ.

Motorháztetőre vetette magát egy félnótás gyalogos

Rávetette magát a vétlen autósra, majd felháborodott, mint akit valóban elütöttek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.