Így kell kiszállítani egy legendát

Fél évszázados felvonulást játszottak újra

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.19. 14.00

Trélerrel bárki fel tud tölteni egy márkakereskedői hálózatot. A Jaguar F-type brit forgalmazásának kezdetén közös banzáj után, lábon érkeztek rendeltetési helyükre a bemutatóautók.

Jó a briteknek. Úgy általában is, de olyankor különösen, amikor náluk már kapható a Jaguar F-type, másutt meg még nem. 

Indul a konvoj

Indul a konvoj


Hogy ezt jól a világ orra alá dörgöljék, meg úgy egyébként is, tegnap gigantikus dzsemborit rendeztek, ahol az ország összes Jaguar-kereskedése képviseltette magát, mind az ötvenkilenc. 
Coventryben, a Jaguar szűkebb hazájában, a helyi sportstadion parkolójában gyűlt össze a sereglet, mindenekelőtt egy méretes F-betűt formálva, hogy aztán mind az ötvenkilenc autó színpompás parádéra vonuljon, élükön a nagy példaképpel, egy E-type-al.
Ha az autók világában létezik deja vu, az utóbbinak most ugyancsak bizsereghetett a szelepfedele: 1961-ben ugyanígy, ugyaninnen indult el világhódító útjára az E-type, a valaha gyártott talán legszebb és legismertebb sportkocsi. 

Coventry, 1961. Esett, mint rendesen.

Az utódok egyébként tudják, mi a tisztelet: eggyel kevesebben álltak fel a rajtrácsra, mint fél évszázada dicső őseik. 
A felvonulást követően a 23 560 lóerőt számláló konvoj szétoszlott a szélrózsa minden irányába, hogy az országos kereskedői hálózat minden tagjához lábon jusson el az ügyfelek tesztautója. 
Itt a helybéli márkakereskedő húzta a rövidet: ő mindössze öt kilométert autózhatott a vadonatúj roadsterrel, míg a skóciai Aberdeenben működő szalon tulajdonosára csaknem 800 kilométeres út várt – az ideális valahol a kettő között lenne, de nyilván inkább több legyen, mint kevesebb.

Kommentek

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.