Boxermotor, pofonegyszerűen

Kikezdhetetlen pantomim a Subarutól

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.18. 17.00

Miért jó a boxermotor? Hát mert jó. A dolog szavak nélkül is egyértelmű, legalábbis a Subaru legújabb webes videója szerint.

Ehhez a filmecskéhez gyakorlatilag magyarázat sem szükséges – a megbízó Subaru szerint annyira, hogy akár egy pantomimes is meggyőzi az embert. 

A film valóban jól szemlélteti, miért jó az, ha egy motornak eleve alacsony a tömegközéppontja, illetve ha az az üzem közben sem változik.
Ennyi. Van még kérdés?

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Igen van: miért is hagyta ott minden más márka boxermotort?

  • Kovijani

    Zoldfulu: Es a Porsche az mi? Semmi!!?? Amugy tudok meg egy sprort kocsit emliteni :)

  • zoldfulu2000

    A porschénál sokszor próbálkoztak hogy áttérjenek valami norálisra (924, 9244, 928), a vevőkör nem negdte.
    A 911 gyakorlatilag a legrosszabb létező konstrukció, minden súly hátul, a kormányzott keréken gyakorlatilag semmi, mindezt léghűtéssel. Nem az a konstrukciü amivel dicsekednék.

    Szegény porsche mérnökönek ebből a fokozottan htárányos helyzetű konstrukcióból kell a legtöbbet kihozni, és ők brilliáns munkát is végeznek, de biztos vagyok benne hogy jobban örültek volna ha a vevőkör átáll a 928asra…

    Szal a 911est nem tenném konstrukiós mintának.

    Volt a ferkának boxere, abbahagyták, volt az alfának – semmi pluszt nem hozott.

    Jelenleg csak a Szubi ragaszkodik a boxerhez, a porsche is hazsnál V motorokat.

  • Kovijani

    Szar a 911-es?! Ok, nincs tobb kerdesem! Szegeny Porsche mernonok :( mindjart sirok!

  • zoldfulu2000

    Nem a 911 xar hanem az alapkonbstrukció. Abból amit lehet a porshce kihizta a maximumot. És a 911 tényleg az egyik legjobb koics, de nem azért mert farmotors vagy mert boxermotorja van.

    A 996 előtti darabok (különösen a 964) arról voltak híresek hogy könnyen kinyírták a tulajukat.

  • L.A. Rómeó

    én ugymondanám:
    jo a boxer ha porche!
    enyi. (vagy más vw)
    ferdeszemüek negyárcsanak ijet nekik nemmegy!

  • L.A. Rómeó

    és zöld a porche kontrukcioja kivállo.
    könyeben kormányzol ha nincs súj a keréken.
    csaka nyafkák monták hogy szar.
    farmotor nagyon kivállo

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.