Makulátlanul felújítva kínálja megvételre a valaha gyártott egyetlen Lamborghini Preguntát a francia Autodrome. A tanulmányautó az utolsó modell volt, amelyet a márka önállóan fejlesztett ki, mielőtt csatlakozott volna az Audihoz. 

A Pregunta először 1998 őszén lépett a nagyközönség elé, majd 1999 márciusában, vélhetően a gyártási szándékot megerősítendő ismét kifutóra vitték. A Pregunta a kor autóipari konvencióit volt hivatott megkérdőjelezni (a név annyit tesz, ‘kérdés’). A Diablo összkerékhajtású padlólemezére épülő, ám a tömegcsökkentés érdekében hátsókerék-hajtású modell 530 lóerős V12-ese 333 km/óra végsebességet tett volna lehetővé. 
A francia karosszéria-specialista Heuliez által épített tanulmányt Marc Deschamp tervezte, az a dizájner, aki két évig vezette a Bertone stúdiót, és akinek a Renault R5 Turbo örök érvényű vonalait is köszönhetjük. 
A tükröket helyettesítő kamerák, a tisztán digitális műszerfal vagy a sminktükörként kivilágított, hosszanti merevítő keret akkortájt rendkívül modernnek számítottak, míg a négypontos Schrott versenyövek és a Dassault Rafale francia fél-lopakodó vadászrepülőgép festésére rímelő szürke fényezés a menetdinamikai potenciált hirdeti. 
Az Autodrome 2006-ban vette meg a Pregunta egyetlen példányát, és idén hirdette meg eladásra. Az angol és francia tájékoztató oldalakon ‘ár érdeklődésre’ jelöléssel szerepel a kupé. A kínai vásárlók alighanem fittyet hánynak azonban a diszkrécióra: a számukra összeállított menüben kerek perec feltüntették a vételárat, amely a kezdeti 1,6 millió euróról (480 millió forint) mostanra kétmillió euróra (600 millió forint) kúszott fel.