A terepjáró, ami sportkocsinak hiszi magát

Kahn Chelsea Wide Track Defender

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.12. 14.00

Karosszéria-szélesítések, piros féknyergek, versenyülések: szokatlan elemek egy Land Rover Defenderen…

A Chelsea Truck Company neve alapján valami szállítmányozási vállalat is lehetne, de nem: a brit cég terepjárók optikai tuningjára szakosodott. Fontos, hogy nem szabadidőjárművet írtunk: arra ugyanis különösen büszkék, hogy nem holmi puhány szerzeteket csinosítgatnak, hanem olyan gépeket vesznek kezükbe (és adnak ki onnan), amelyek a kezelés előtt és után is kiváló terepképességekkel bírnak. 

Állítólag így van ez ezzel szélesebb nyomtávú Defenderrel is, amely egy kicsit apokaliptikus, kicsit metroszexuális, és akárhová megy, kilóg a tömegből, cserébe viszont aligha jön szembe velünk egy hasonló a következő sarkon. 

Fekete fényezésű felnik, 235x85 R16 abroncsok

A Kahn Design cégcsoportba tartozó tuningcég alapvetően bármit megold, amit az ügyfél kér, színpalettájuk a nagy anyatermészet. Egy dologhoz nem szívesen nyúlnak, és az a motor: az alapkivitelű, 2,2 literes dízelmotor 120 lóerőt és 360 Nm nyomatékot küld a hatfokozatú kézi váltó felé. 
Ez egy ehhez hasonló 90-es (rövid tengelytávú) modell esetében alapkivitelben 145 km/h végsebességre és 11,5 mp-es gyorsulásra elég; a Wide Track átépítés a széles abroncsokkal ennél vélhetően lassabb valamelyest.

Korrekt kagylóülések steppelt angol szövettel. Akár hátra is kérhetők ilyen ülések.

Célkereszt-mintázat a xenon fényszórón - ezt nevezik Military Edition-nek

Rikító óralap, muscle carba illő kormány

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.