Hogy lehetett ezt túlélni?

Túlóráztak a bajor őrangyalok

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.04.08. 08.00

Az rendben van, hogy a szupersportkocsik utascellája más technológiával készül, és más mérce szerint véd, de mi védi meg a sofőrt, amikor semmi nem marad az autóból?


Maga a hír sablonos: egy 42 éves német férfi nagy sebességgel haladt az országúton, amikor elveszítette uralmát autója felett. 

A Ferrari California leszaladt az útról, be a közeli erdőbe, ahol kidöntött néhány fát, és nagyjából száz méter után, többször átfordulva megállt. 
Az ütközéssorozat hatására az autó gyakorlatilag megsemmisült, a motorblokk kiszakadt, az anyagi kár mintegy 130 000 euro (39 millió forint). 
A férfit súlyos sérülésekkel vitték kórházba.
A képeket elnézve a történet legutolsó eleme nem fér a fejünkbe: kit, vagy mit vittek kórházba? 
A miszlikbe szaggatott autóban maga az utastér is megsemmisült, gyakorlatilag két küszöb maradt a sportkocsiból. Annak a valószínűsége, hogy egy ilyen ütközés után nem hogy túlélő, de azonosítható holttest marad a helyszínen, gyakorlatilag nulla. És mégis…
Úgy tűnik, ennek a bajornak nem csak rengeteg pénze, de profi védőangyalai is vannak – bár ezzel a balesettel a férfi alighanem több generációra való szerencsét használt fel.

Kommentek

  • maliganhuligan

    “de mi védi meg a sofőrt, amikor semmi nem marad az autóból? ”
    Pont ez, hogy szépen felemészti az ütközés energiáját.
    Az M0-áson vagy hol történt évekkel ezelőtt, amikor egy kamion az E-s Mercit nekitolta az előtte lévő kamionnak, kb. Smart méretűre ment össze, mégis a sofőr sértetlenül szállt ki az autóból, mindenki nagy csodálkozására. Van ilyen.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.