Kezdjük a félreértés tisztázásával: a getto nem gettó, hanem dzsetto, azaz jet, vagyis sugár – feltehetően a vadászrepülőgépekkel kívánt párhuzamot állítani a tervező Christophe Jourd’hui, akinek honlapján eddig egyetlen, ám annál látványosabb projekt: egy Maserati sporthajó szerepel.

A Ferrari Getto egyelőre rendkívül titokzatos projekt. Annyit lehet róla tudni, hogy a szénszálas utascella csupán néhány ponton érintkezik a futóművel, illetve a karosszériával, azaz gyakorlatilag lebeg az autó felett. 
Hogy ez miért jó pontosan egy olyan kupéban, amelynél elsődleges a vezető és az út közötti közvetlen kapcsolat, abban nem vagyunk biztosak, de a megoldás jól néz ki, egyelőre érjük be ennyivel. 
A Getto fejlesztése során két ihletforrással dolgozott Jourd’hui: a fejlett versenyszimulátorokból éppúgy merített, mint a múlt legendás Ferrarijaiból, a 288-tól a 250 GTO-n át az F40-ig.