Tökéletesség, minőség, szenvedély – ez annak a műhelynek a mottója, amely a Stuttgart közelében fekvő apró faluban, Pleidelsheimben viseli gondját nagy értékű, veterán Mercedeseknek. 

Valószínűleg a szenvedélyt érthette félre az a 26 éves szerelő, aki az előírt karbantartás után elvitt egy próbakörre egy igen ritka sirályszárnyas 300 SL-t. A környékbeli utakon megkergette az autót, ami a Mercedesnek nem, számára viszont túl kemény diónak bizonyult: egy kanyarban árokba borította a méregdrága sportkupét. 
Sem a vezető, sem 19 éves utasa (a szerviz gyakornoka) nem sérült meg. 
Az autó tulajdonosa a körülményekhez képest nyugodtan fogadta a hírt, hiszen autója teljes körű biztosítással rendelkezett. Szintén volt felelősségbiztosítása a szerviznek, így csak a presztízsvesztés, illetve az érzelmi kár miatt kell, hogy főjön a fejük, a helyreállítás 650 000 eurós (kb. 195 millió forint) költsége nem őket terheli. 

Mercedes-Benz SL 300


Az 1954-1963 között, mindössze 1400 példányban épített Sirályszárnyas valódi utcai versenyautó volt, amelyet a világ első közvetlen benzinbefecskendezéses motorja hajtott. A háromliteres, soros hathengeres erőforrás kb. 220 lóerőt teljesített, a végsebesség végáttételtől függően elérte a 260 km/órát