A hetedik generációs 911-esre épül a hosszú távú világbajnokság és a Le Mans széria idei évadára fejlesztett Porsche. A típusváltás (akárcsak az utcai modellek esetében) jelentős változásokkal járt. 

A szénszálas karosszériaelemek (sárfogók, gépházfedél, ajtók, kerékívek, műszerfal, középkonzol és hátsó szárny és a karosszéria alsó fele) széles körű alkalmazásának és a 10 centivel nagyobb tengelytávnak köszönhetően az autó tömegközéppontja mélyebbre került. 
A további tömegcsökkentést szolgálják a polikarbonát oldalablakok, valamint az utcai GT modellekből átemelt lítium-ion akkumulátor. 

Az előd MacPherson első rugóstagját új, kettős keresztlengőkaros futóműre cserélték. Szintén új a kistömegű sebességváltó, amelynek hat fokozata a kormánykerékről kapcsolható. 
Az autó gyakorlatilag egyetlen változatlan pontja a motor: a négyliteres, hathengeres blokkot új környezetéhez hangolták, de a 460 lóerős boxer alapjaiban változatlan maradt.