Apró, de fényűző négyajtós kupéban gondolkodik a Kia. A tigrisszáj-formavilágot bevezető, hat évvel ezelőtti Kee tanulmányautóhoz visszanyúló Cub (angolul ‘medvebocs’) hossza nem éri el a négy métert, a B-oszlop nélküli kialakítás és a két irányban nyíló ajtók révén mégis bőséges helyet kínál, legalábbis alkotói szerint. 

Ami az autó külső formatervét illeti, a pufók, telt formákat éles, sportos sarkokkal elegyíti a Cub. Különleges stílusjegyei az első ajtókba és a motorházfedél hátsó élébe integrált, függőleges légterelő profilok.

A sportos hangulatot dupla buborék tető és alumínium profil visszapillantó tükör erősíti, a lényegről a cee?d GT 204 lóerős, 1,6 literes turbómotorja gondoskodik. 

A Kiák legfőbb jellegzetességét, a sokszögű hűtőmaszkot egészen sajátos, ötletes formában a lökhárítójában megjelenítő Cub elöl-hátul ledekkel világít. 

Az utastérben négy különálló ülés várja az utasokat. 

A műszerfal minimalista kivitelű, a kormánykerék karimája folyamatosan méri a vezető bioritmusát, a kezelőszerveket pedig menet közben meg sem kell érinteni: elég gesztikulálni, és a Cub a kézmozdulatokból megérti a parancsokat.