Most először mutatta meg magát álca nélkül a BMW új 4-es szériája, ami persze csak nevében új, hiszen a kupé és kabrió verziókat vezette ki ezen a néven a 3-as alól a BMW. 
A hátsó oldalajtók hiányával azonban persze nem érnek véget a különbségek: látványos újdonság például a tanulmányautóról átemelt, széles alsó légbeömlő nyílás, valamint az első kerék mögött vágott (a 3 GT-n is megjelenő) szellőzőrések; a hűtőrács ellenben a 3-asról megismert módon csatlakozik a lámpákhoz. 
Hátul csupán a keskenyebb helyzetjelzők és a sportosabb körvonalak különböztetik meg a kupét (és nyilván a kabriót is) a szedántól, a Concept 4 Series Coupe tanulmányautón megismert, merész idomok azonban egyelőre elmaradtak. 
Lehet, hogy ezeket a legkorábban másfél év múlva érkező M4-re tartogatja a BMW. 


A sportverzió ugyanazt a hathengeres soros turbómotort kapja majd, mint a 2014 elején színre lépő négyajtós M3.
A háromliteres blokk teljesítménye meghaladja a 450 lóerőt, ami a 40 kilogramm körül saccolt tömegcsökkentéssel együtt jó fél másodperccel fürgébb gyorsítóképességet feltételez – az új M3 (és vele az M4) megcsípheti a négy másodpercet százra.