Meztelen valójában a BMW 4-es Coupé

Nem változtattak a tanulmányhoz képest

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.26. 11.00

Ahogy néhány napja a Mercedes-Benz S-osztályt, most a BMW új középkategóriás kupéját kapták lencsevégre reklámfotózás közben. A meglepetés elmaradt.

Most először mutatta meg magát álca nélkül a BMW új 4-es szériája, ami persze csak nevében új, hiszen a kupé és kabrió verziókat vezette ki ezen a néven a 3-as alól a BMW. 
A hátsó oldalajtók hiányával azonban persze nem érnek véget a különbségek: látványos újdonság például a tanulmányautóról átemelt, széles alsó légbeömlő nyílás, valamint az első kerék mögött vágott (a 3 GT-n is megjelenő) szellőzőrések; a hűtőrács ellenben a 3-asról megismert módon csatlakozik a lámpákhoz. 
Hátul csupán a keskenyebb helyzetjelzők és a sportosabb körvonalak különböztetik meg a kupét (és nyilván a kabriót is) a szedántól, a Concept 4 Series Coupe tanulmányautón megismert, merész idomok azonban egyelőre elmaradtak. 
Lehet, hogy ezeket a legkorábban másfél év múlva érkező M4-re tartogatja a BMW. 


A sportverzió ugyanazt a hathengeres soros turbómotort kapja majd, mint a 2014 elején színre lépő négyajtós M3.
A háromliteres blokk teljesítménye meghaladja a 450 lóerőt, ami a 40 kilogramm körül saccolt tömegcsökkentéssel együtt jó fél másodperccel fürgébb gyorsítóképességet feltételez – az új M3 (és vele az M4) megcsípheti a négy másodpercet százra.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Az előző arányi nem voltak tökéletesek ez most nagyon rendben van. Egy kupé legyen dögösebb, pláne ha már a sima 4 ajtós is annyira dinamikus mint a 3as esetében.

  • subtotal

    Kicsit már túlhúzza a húrt a BMW, én pl a S lesifotóival ellentétben nem hiszem el, hogy ezek a képek véletlenül készültek. Ahhoz pont nem elég élesek…

    Off: Buick Regal (azaz Opel Insignia) bemutatkozott pár perce hivatalos fotókkal…

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

Meglepte leghűségesebb vevőjét a Lexus

100 évesen a 25-ödik Lexusát készült megvásárolni, ezért a japán gyártó egy igazán különleges darabot készített hűséges vevőjének.

Ricciardo: Az ötödik hely a legjobb, amit megszerezhetünk

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

F1: A Ferrari megint verte a Mercedest

A Forma-1-es Orosz Nagydíj utolsó szabadedzésén is határozott előnnyel verte a Ferrari a Mercedest, Sebastian Vettel a leggyorsabb, Lewis Hamilton csak a 4.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.