Mesebeli szolgáltatások az új S Merciben

Forróköves masszázsfotel, adaptív monitor és a többiek

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.26. 15.00

Az új Mercedes S-osztály biztonsági funkcióinál csak a kényelmi szolgáltatások lesznek lenyűgözőbbek. Előzetes betekintés a luxusautózás majdnem-jelenébe.

Bevallottan a tökéletességre törekedtek a Mercedes belsőépítészei az új S-osztály kialakítása során. Ez persze természetes, mindenki a lehető legjobbat szeretné adni, de ezt írásba is adni csak akkor szokás, ha sikerült megvalósítani a célt – márpedig ezek szerint az S-osztály csapata elégedett a munkájával. 

Mivel a végeredmény hátterében meghúzódó célokról, elképzelésekről és értékrendekről litániát lehetne írni (amint azt a kisregény terjedelmű sajtóanyag is mutatja), maradjunk inkább a száraz tényeknél – képzeljétek mögé a zent, a belső harmóniát, az aranymetszést és az összes, tudatosan amúgy sem felfogható, magasabb szinten működő lét-rendezőelvet. 
Annyit azért elöljáróban még elmondunk, hogy a sofőrös üzemmódot kedvelő ázsiai piacok kedvéért az alapmodell helyett a nyújtott tengelytávú verzióból indultak ki a tervezők. Ez a szokásosnál is fényűzőbb hátsó üléssori környezetet eredményezett, amint majd látni fogjuk.

Tökéletes ülések: az ESP jeladói vezérlik a légkamrák felfúvódását, így a komfort és az oldaltartás kívánalmai minden pillanatban érvényesülhetnek

Tökéletes ellazulás: nem csak nyomkodnak, hanem hőkezelést is adnak a tizennégy légkamrával szerelt, hat programra kapcsolható masszázsfotelek

Tökéletes infotainment: a középső kijelző nem csak extra széles, de egyszerre két képet is képes közvetíteni, ameleket prizmák segítségével oszt meg balra, illetve jobbra – navit a sofőrnek, webtévét az utasnak

Tökéletes légkör: a többféle légkondicionáló csomag akár négyzónás klimatizálást, visszafogott illatosítást, extra hatékony aktív szenes szűrés kínál

Tökéletes biztonság: a hátsó ülések biztonsági öve igazából egy összehajtogatott légzsák, amely ütközéskor felfúvódva vaskos hurkaként fogja meg az utasok testét. A combtámasz alatt is van légzsák, hogy fekvő helyzetben se csússzon előre az utas.

Tökéletes hangzás: 40 literes mélynyomó a tűzfalban, 24 csatornás Burrmesiter gigahifi 1540 watt zenei teljesítménnyel.

Tökéletes távkapcsolat: internet, wifi, webrádió, sms, és mindezt digitális rádiójeladóval távirányítva, hogy ne kelljen játszani az infravörös jel átvitelével

Tökéletes hőháztartás. Hátulra rendelhető hűthető és fűthető pohártartó, a téli csomag az ülések és a kormány mellett a könyöklőket is fűti, a klimatizált ülés szívja és fújja is a levegőt.

Kommentek

  • Köcsögnepper

    A Merci csodaszép, már amit eddig láttunk belőle.

  • L Rómeo

    lófaszt.
    te egy hans köcsöggje vagy!
    hány szor irrjam meg hogy audi(mer vw te hülye ha nemtuddnád) aztán bmw aztán mercedesz.
    most audi a raj auto medig matyarázzuk hollidayval?

  • fank1970

    Ehhez képest a többi csak játékautó…

  • Levrone

    InstantGet.

  • menőmanó

    Nevetségesnek tartom, amikor valaki az ilyeneket nevezi igazi autónak.
    Ez már nem az. Pont a lényeg sikkad el.
    Ez egy luxus közlekedési eszköz, nem több. Semmi köze az igazi autózáshoz.

  • Holiday

    Mondd már el nekünk, hogy mi az igazi autózás?!

  • Dino871

    Menőmanó!

    Azért….! a hintóban sem az volt ám a jó hogy ki hogy tudta ütni a lovat.

    Az autózás sosem arról szólt hogy kapcsolgassunk meg nyomjuk neki…
    USA az igazi autós nemzet! Megnézheted ott mennyi autóban (Toyotában) kell kapcsolgatni a váltót.
    Amiről te beszélsz az a motorsport.

  • Tede

    Innen onnan fujjuk a levegőt! És ennyivel kimerült az új S? az Audi, és a Bmw nevetve fogják a hasukat ! CSak ennyit sikerült újítani a egérmozin kívül…

  • Tede

    L. Rómeo! most te komolyan így írsz, ilyen a stílusod, és ez vicc, vagy ennyire nem tanultál meg írni?Ne haragudj, de itt sokféle nézetű, stílusú, végzettségű, márka pártoló ember van, de te :))))))))))))) . Legalább tudnak írni de te…..

  • Hawaii-

    Tede: Most tényleg ennyire nem nyilvánvalóan izzadságszagú az erőfeszítés, amit a mesterkélten helytelen írásmódba fektet? Szimpla görbetükör Holiday-nek címezve. Újabb unalmas, gyomlálandó fejezet a rátarti egymásra licitálásban. Sok a dudás a csárdában, alulfejlett önkritikai érzékkel (mindenki részéről)…

  • Tede

    Hawaii .
    Várom a válaszát L. (szerintem Lakatos) Rómeónak :)!nem szoktam megszólni másokat, de ezt már nem álltam meg szó nélkül! Hogyan lehet ilyen magyartalanul “matyarázni”:)?

  • Tede

    Amúgy értem én… :)

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.