Mesebeli szolgáltatások az új S Merciben

Forróköves masszázsfotel, adaptív monitor és a többiek

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.26. 15.00

Az új Mercedes S-osztály biztonsági funkcióinál csak a kényelmi szolgáltatások lesznek lenyűgözőbbek. Előzetes betekintés a luxusautózás majdnem-jelenébe.

Bevallottan a tökéletességre törekedtek a Mercedes belsőépítészei az új S-osztály kialakítása során. Ez persze természetes, mindenki a lehető legjobbat szeretné adni, de ezt írásba is adni csak akkor szokás, ha sikerült megvalósítani a célt – márpedig ezek szerint az S-osztály csapata elégedett a munkájával. 

Mivel a végeredmény hátterében meghúzódó célokról, elképzelésekről és értékrendekről litániát lehetne írni (amint azt a kisregény terjedelmű sajtóanyag is mutatja), maradjunk inkább a száraz tényeknél – képzeljétek mögé a zent, a belső harmóniát, az aranymetszést és az összes, tudatosan amúgy sem felfogható, magasabb szinten működő lét-rendezőelvet. 
Annyit azért elöljáróban még elmondunk, hogy a sofőrös üzemmódot kedvelő ázsiai piacok kedvéért az alapmodell helyett a nyújtott tengelytávú verzióból indultak ki a tervezők. Ez a szokásosnál is fényűzőbb hátsó üléssori környezetet eredményezett, amint majd látni fogjuk.

Tökéletes ülések: az ESP jeladói vezérlik a légkamrák felfúvódását, így a komfort és az oldaltartás kívánalmai minden pillanatban érvényesülhetnek

Tökéletes ellazulás: nem csak nyomkodnak, hanem hőkezelést is adnak a tizennégy légkamrával szerelt, hat programra kapcsolható masszázsfotelek

Tökéletes infotainment: a középső kijelző nem csak extra széles, de egyszerre két képet is képes közvetíteni, ameleket prizmák segítségével oszt meg balra, illetve jobbra – navit a sofőrnek, webtévét az utasnak

Tökéletes légkör: a többféle légkondicionáló csomag akár négyzónás klimatizálást, visszafogott illatosítást, extra hatékony aktív szenes szűrés kínál

Tökéletes biztonság: a hátsó ülések biztonsági öve igazából egy összehajtogatott légzsák, amely ütközéskor felfúvódva vaskos hurkaként fogja meg az utasok testét. A combtámasz alatt is van légzsák, hogy fekvő helyzetben se csússzon előre az utas.

Tökéletes hangzás: 40 literes mélynyomó a tűzfalban, 24 csatornás Burrmesiter gigahifi 1540 watt zenei teljesítménnyel.

Tökéletes távkapcsolat: internet, wifi, webrádió, sms, és mindezt digitális rádiójeladóval távirányítva, hogy ne kelljen játszani az infravörös jel átvitelével

Tökéletes hőháztartás. Hátulra rendelhető hűthető és fűthető pohártartó, a téli csomag az ülések és a kormány mellett a könyöklőket is fűti, a klimatizált ülés szívja és fújja is a levegőt.

Kommentek

  • Köcsögnepper

    A Merci csodaszép, már amit eddig láttunk belőle.

  • L Rómeo

    lófaszt.
    te egy hans köcsöggje vagy!
    hány szor irrjam meg hogy audi(mer vw te hülye ha nemtuddnád) aztán bmw aztán mercedesz.
    most audi a raj auto medig matyarázzuk hollidayval?

  • fank1970

    Ehhez képest a többi csak játékautó…

  • Levrone

    InstantGet.

  • menőmanó

    Nevetségesnek tartom, amikor valaki az ilyeneket nevezi igazi autónak.
    Ez már nem az. Pont a lényeg sikkad el.
    Ez egy luxus közlekedési eszköz, nem több. Semmi köze az igazi autózáshoz.

  • Holiday

    Mondd már el nekünk, hogy mi az igazi autózás?!

  • Dino871

    Menőmanó!

    Azért….! a hintóban sem az volt ám a jó hogy ki hogy tudta ütni a lovat.

    Az autózás sosem arról szólt hogy kapcsolgassunk meg nyomjuk neki…
    USA az igazi autós nemzet! Megnézheted ott mennyi autóban (Toyotában) kell kapcsolgatni a váltót.
    Amiről te beszélsz az a motorsport.

  • Tede

    Innen onnan fujjuk a levegőt! És ennyivel kimerült az új S? az Audi, és a Bmw nevetve fogják a hasukat ! CSak ennyit sikerült újítani a egérmozin kívül…

  • Tede

    L. Rómeo! most te komolyan így írsz, ilyen a stílusod, és ez vicc, vagy ennyire nem tanultál meg írni?Ne haragudj, de itt sokféle nézetű, stílusú, végzettségű, márka pártoló ember van, de te :))))))))))))) . Legalább tudnak írni de te…..

  • Hawaii-

    Tede: Most tényleg ennyire nem nyilvánvalóan izzadságszagú az erőfeszítés, amit a mesterkélten helytelen írásmódba fektet? Szimpla görbetükör Holiday-nek címezve. Újabb unalmas, gyomlálandó fejezet a rátarti egymásra licitálásban. Sok a dudás a csárdában, alulfejlett önkritikai érzékkel (mindenki részéről)…

  • Tede

    Hawaii .
    Várom a válaszát L. (szerintem Lakatos) Rómeónak :)!nem szoktam megszólni másokat, de ezt már nem álltam meg szó nélkül! Hogyan lehet ilyen magyartalanul “matyarázni”:)?

  • Tede

    Amúgy értem én… :)

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.