Mesebeli szolgáltatások az új S Merciben

Forróköves masszázsfotel, adaptív monitor és a többiek

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.26. 15.00

Az új Mercedes S-osztály biztonsági funkcióinál csak a kényelmi szolgáltatások lesznek lenyűgözőbbek. Előzetes betekintés a luxusautózás majdnem-jelenébe.

Bevallottan a tökéletességre törekedtek a Mercedes belsőépítészei az új S-osztály kialakítása során. Ez persze természetes, mindenki a lehető legjobbat szeretné adni, de ezt írásba is adni csak akkor szokás, ha sikerült megvalósítani a célt – márpedig ezek szerint az S-osztály csapata elégedett a munkájával. 

Mivel a végeredmény hátterében meghúzódó célokról, elképzelésekről és értékrendekről litániát lehetne írni (amint azt a kisregény terjedelmű sajtóanyag is mutatja), maradjunk inkább a száraz tényeknél – képzeljétek mögé a zent, a belső harmóniát, az aranymetszést és az összes, tudatosan amúgy sem felfogható, magasabb szinten működő lét-rendezőelvet. 
Annyit azért elöljáróban még elmondunk, hogy a sofőrös üzemmódot kedvelő ázsiai piacok kedvéért az alapmodell helyett a nyújtott tengelytávú verzióból indultak ki a tervezők. Ez a szokásosnál is fényűzőbb hátsó üléssori környezetet eredményezett, amint majd látni fogjuk.

Tökéletes ülések: az ESP jeladói vezérlik a légkamrák felfúvódását, így a komfort és az oldaltartás kívánalmai minden pillanatban érvényesülhetnek

Tökéletes ellazulás: nem csak nyomkodnak, hanem hőkezelést is adnak a tizennégy légkamrával szerelt, hat programra kapcsolható masszázsfotelek

Tökéletes infotainment: a középső kijelző nem csak extra széles, de egyszerre két képet is képes közvetíteni, ameleket prizmák segítségével oszt meg balra, illetve jobbra – navit a sofőrnek, webtévét az utasnak

Tökéletes légkör: a többféle légkondicionáló csomag akár négyzónás klimatizálást, visszafogott illatosítást, extra hatékony aktív szenes szűrés kínál

Tökéletes biztonság: a hátsó ülések biztonsági öve igazából egy összehajtogatott légzsák, amely ütközéskor felfúvódva vaskos hurkaként fogja meg az utasok testét. A combtámasz alatt is van légzsák, hogy fekvő helyzetben se csússzon előre az utas.

Tökéletes hangzás: 40 literes mélynyomó a tűzfalban, 24 csatornás Burrmesiter gigahifi 1540 watt zenei teljesítménnyel.

Tökéletes távkapcsolat: internet, wifi, webrádió, sms, és mindezt digitális rádiójeladóval távirányítva, hogy ne kelljen játszani az infravörös jel átvitelével

Tökéletes hőháztartás. Hátulra rendelhető hűthető és fűthető pohártartó, a téli csomag az ülések és a kormány mellett a könyöklőket is fűti, a klimatizált ülés szívja és fújja is a levegőt.

Kommentek

  • Köcsögnepper

    A Merci csodaszép, már amit eddig láttunk belőle.

  • L Rómeo

    lófaszt.
    te egy hans köcsöggje vagy!
    hány szor irrjam meg hogy audi(mer vw te hülye ha nemtuddnád) aztán bmw aztán mercedesz.
    most audi a raj auto medig matyarázzuk hollidayval?

  • fank1970

    Ehhez képest a többi csak játékautó…

  • Levrone

    InstantGet.

  • menőmanó

    Nevetségesnek tartom, amikor valaki az ilyeneket nevezi igazi autónak.
    Ez már nem az. Pont a lényeg sikkad el.
    Ez egy luxus közlekedési eszköz, nem több. Semmi köze az igazi autózáshoz.

  • Holiday

    Mondd már el nekünk, hogy mi az igazi autózás?!

  • Dino871

    Menőmanó!

    Azért….! a hintóban sem az volt ám a jó hogy ki hogy tudta ütni a lovat.

    Az autózás sosem arról szólt hogy kapcsolgassunk meg nyomjuk neki…
    USA az igazi autós nemzet! Megnézheted ott mennyi autóban (Toyotában) kell kapcsolgatni a váltót.
    Amiről te beszélsz az a motorsport.

  • Tede

    Innen onnan fujjuk a levegőt! És ennyivel kimerült az új S? az Audi, és a Bmw nevetve fogják a hasukat ! CSak ennyit sikerült újítani a egérmozin kívül…

  • Tede

    L. Rómeo! most te komolyan így írsz, ilyen a stílusod, és ez vicc, vagy ennyire nem tanultál meg írni?Ne haragudj, de itt sokféle nézetű, stílusú, végzettségű, márka pártoló ember van, de te :))))))))))))) . Legalább tudnak írni de te…..

  • Hawaii-

    Tede: Most tényleg ennyire nem nyilvánvalóan izzadságszagú az erőfeszítés, amit a mesterkélten helytelen írásmódba fektet? Szimpla görbetükör Holiday-nek címezve. Újabb unalmas, gyomlálandó fejezet a rátarti egymásra licitálásban. Sok a dudás a csárdában, alulfejlett önkritikai érzékkel (mindenki részéről)…

  • Tede

    Hawaii .
    Várom a válaszát L. (szerintem Lakatos) Rómeónak :)!nem szoktam megszólni másokat, de ezt már nem álltam meg szó nélkül! Hogyan lehet ilyen magyartalanul “matyarázni”:)?

  • Tede

    Amúgy értem én… :)

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

F1: Hamilton a Merci szépségére épít

Lewis Hamilton szerint a Mercedes 2017-es Forma-1-es autója mindenki másénál jobban néz ki, ezért a bajnokságban is az élen lehet a helye.

Két percig küzdött a tankolással a srác egy hazai önkiszolgáló benzinkúton

A fiatal srác nem tudott megbirkózni a tankolás feladatával, és mivel önkiszolgáló kút szerepel a felvételen, így a személyzet segítségére sem számíthatott. Kétpercnyi elkeseredett küzdelem után feladta a harcot, és tankolatlanul távozott.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Tudod, mi az a lekaparható rész a jogsi hátulján?

Mindenki tudja, hogy a jogosítványán van egy kaparós sorsjegy rubrika, de azt csak nagyon kevesen, hogy ez pontosan mit is takar. Most képbe hozunk.

Alonso: Ilyen kezdés után nehéz mit mondani

Fernando Alonso a műszaki hibákat hozó első tesztnap után nem tudott sok jót mondani a McLaren-Hondáról. A lehető leggyorsabb javítást kéri a csapattól.

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.