Ennyi mutatnak egyelőre a szériamodellből

Ennyi mutatnak egyelőre a szériamodellből


Tavaly ilyenkor leplezte le klasszikus paraméterek szerint tervezett szupersportkocsiját a kevéssé ismert holland Vencer cég. V8-as középmotor 510 lóerővel, 650 Nm nyomatékkal; térhálós csővázra erősített szénszálas karosszéria-panelek, hatfokozatú kéziváltó, hátsókerék-hajtás, részlegesen önzáró differenciálmű ? a méretcsökkentésen és hibridizáción felnőtt fiatalok kivételével szinte mindenki így vázolná fel álmai kocsiját. Nos, ebből az álomból még akár lehet is valami: a márka áprilisban, Monacóban bemutatja a Sarthe nevű kupé sorozatgyártásra érett verzióját. 

Nos, ebből az álomból még akár lehet is valami: a márka áprilisban, Monacóban bemutatja a Sarthe nevű kupé sorozatgyártásra érett verzióját. 
A modell mindössze 1390 kilót nyom, álló helyzetből 3,8 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 326 km/óra. Az autó tömegének 55 százaléka terheli a hátsó tengelyt. Elöl-hátul kettős keresztlengőkaros futómű vezeti a kerekeket, a hígítatlan vezetési élmény érdekében ABS és fékerőelosztó van, de ezzel vége: a többit a vezető szakértelmére bízzák. 
A beltérről nem közöltek képet, de annyit lehet tudni, hogy a vezetőt nagyméretű LCD kijelző tájékoztatja az eseményekről; a kényelmi extrák a minimálisra (klíma, motoros ablakok) szorítkoznak. A Sarthe áráról nincsenek információk, mint ahogy részletes fotók sincsenek ? a sejtelmes előzetesek mellett a többi képen a tavalyi tanuilmány látható