A lenyűgöző sziklaképződményeiről híres Moab hagyományosan kedvelt helyszíne a terepjárós dzsemboriknak. A Jeep minden évben itt rendezi meg tavaszi nagytalálkozóját, ahol a legújabb modellek mellett néhány új elképzelését is bemutatja a kanyonba sereglő több ezer rajongónak. 

Ebben rendszerint segítségére van a cégcsoport házi tuningalkatrész-beszállítója, a Mopar, amellyel karöltve 2002 óta közel negyven különböző tanulmányautót vonultattak fel a szezonnyitó összeröffenésen. A lényeg persze az, hogy mindenki saját szemével lássa, amit egyébként úgyis tud: egy Jeepből (főleg, ha Wrangler) bármi megépíthető, csak pénz és fantázia kérdése.

Jeep Wrangler Flattop - Kívül csillogó, de igazán sárban brilliáns: az elegáns, drága hatású kiegészítők és gazdag felszereltség mellett a Mopar raktárából összeválogatható legbrutálisabb terepfutóművet kapta a Flattop.

jeep Grand Cherokee Trailhawk Concept - Hathengeres dízelmotorral, de az SRT optikai kiegészítőivel lép színre az extrém Grand Cherokee: mattfekete-vérnarancs fényezés, 35 colos terepabroncsok kivágott kerékjáratokban, egyedi hasvédő lemezek, dupla vonóhorog, Mopar küszöbvédő tereprács.

Jeep Wrangler Mopar Recon - Szürke fényezése alapján nem is gondolnánk, hogy a gépházban egy 6,4 literes Hemi V8 táncol, 470 lóerővel. Rövid áttételezésű első és hátsó differenciálművek, nagy teherbírású tengelyek, megemelt futómű, kovácsolt felnin duzzadó 39 colos abroncsok. Félajtók, egyedi lökhárítók, kopoltyús gépházfedél, vászontető, LED-es fényszórók (ez az egy nem a katalógusból származik, hanem prototípus) és a többi. A beltér dísze a katonai pokrócokból és álcaanyagból készített üléskárpit.

Jeep Wrangler Sand Trooper II from Mopar - A homokharcos egy tavaly őszi tanulmány második része. 40 colos terepgumik, 5.7 V8 Hemi blokk 375 lóerővel, elöl-hátul portálhidas futóművel. Lezárható gépházfedél, kurtított lökhárítók, terepvilágítás és okosan tolatókamera a fedélzeten.

Jeep Wrangler Stitch - A Wrangler anorexiás kivitelét 1350 kilóra aszalták, ami a legjobb esetben is 350 kilónyi ballaszt elhagyását jelenti. Kukába ment a klíma, a rádió és az összes ülés, előre az SRT (korábban Dodge) Viper sportülései kerültek. Átdolgozták az alvázat és a felfüggesztést, a karosszériát és a szélvédőt megnyesték, a motorháztető szénszálas.

Jeep Wrangler Slim - Customot a népnek: lényegre törő módosítások, szélsőségek nélkül, hogy lássuk, kevés pénzből is lehet jót építeni.