Ez az a fajta szenzáció, amelytől annak ellenére kezd lúdbőrözni a hátunk, hogy tulajdonképpen felkészültünk eljövetelére. Mivel ugyanis a CLA és az A-osztály rokonok, logikus, hogy a négyajtós kupé tetszetős idomai alatt sportkivitelében is ugyanazzal a technikával találkozzunk, mint ami a gyári tuningcsapat által prezentált A45 AMG-ben is dolgozik.

Ez pedig a világ legerősebb négyhengeres erőforrását, egy új fejlesztésű összkerékhajtást és hétfokozatú, dupla kuplungos sebességváltót jelent. A kétliteres motor magas nyomású turbó alkalmazásával, igényes alkatrészek felhasználásával 360 lóerőt teljesít, maximális forgatónyomatéka 450 Nm.

A sebességváltó a kormányról is kezelhető, az AMG 4Matic rendszere pedig folyamatosan üzemelő hidraulikus szivattyúval szavatol villámgyors átváltást a hátsókerék- és az 50:50 arányú összkerékhajtás között. A csomagot funkcionális síkon módosított futómű, komoly aerodinamikai karosszériaelemek és teljesen kikapcsolható ESP, esztétikailag szénszálas komponensek és piros-fekete színvilág egészíti ki.