Álca nélkül az új S-osztály

Reklámfotózáson bukott le a végleges modell

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 09.05

Még két hónap lett volna a világpremierig, de szemfüles fotósok meglesték a W222 kódjelű, új Mercedes S-osztályt

Az utolsó hónapokra már nem maradt sok takarófólia az S-osztály tesztpéldányain, de most először láthatjuk az autót teljes, csupasz valójában.

További képek a Galériában!

Formanyelve több ponton átalakul: a sportosságot hirdető kerékív-vastagításokat elsimították, az oldalfalon viszont megjelent az a hullámfront, amellyel többek között a CLS-en is találkozhatunk. Elöl részben LED-es fényszórók és tekintélyes méretű légbeömlők rajzolnak karakteresebb arcot az S-osztálynak, míg hátul emeletes elrendezésű lámpatestek és keskeny kipufogóvégek jelzik az új idők szelét.

További képek a Galériában!

Talán pont a modell (tervezett?) lebukása miatt a Mercedes hivatalos, noha árnyékba burkolt fotókon mutatta be a leendő zászlóshajó belterét. Az autó dupla monitort kap: az egyik a klasszikus analóg műszereket helyettesíti, a másik a szokásos szórakoztató-tájékoztató funkciókat látja el. Jól látszik a képen a kormányoszlopon elhelyezett váltókar; a padlókonzolt így teljes egészében a központi kezelőtárcsa uralhatja.

A beltéri képen immár látszik, amit a hosszú hátsó ajtók alapján eddig is sejtettünk: a hátsó helykínálat különösen bőséges lesz. A multimédiás felszereltségre sem lesz panasz. Ennél is tágasabb lesz a Pullman verzió, amely két év múlva lép szolgálatba, félig-meddig helyettesítve a nyugdíjazott Maybach márkát.

Kommentek

  • L.Rómeó

    kéne mer német deazér egy pfaeton lenyomná

  • zoldfulu2000

    Határozottan jobban néz ki. A Merciek nagyon kellett a dizájn váltás. Talán vége a mélyrepülésnek?

  • megint

    A hátulja nem igazán passzol az elejéhez, az eleje széles(sztem gyönyörű, ahogy belül is) a hátulját meg mintha összehúzták volna, nyilván a lámpáknak ebben nagy szerepe van, de egy szélesebb lámpa jobban ment volna ehhez a formához. Persze majd élőben derül ki igazán.

  • Tede

    hát nem nagy durranás a formája :(

  • troll

    15 év mulva vastagnyakú, aranyláncos kopasz gyerekek fognak vele rohangálni.

    a baseballütő meg ott figyel majd a kalaptartón.

  • zoldfulu2000

    troll: inkább 10 év múlva. De a pár tucat tőlélő S klasse viszont 20 év múlva megint jóm kezekben lesz látható :)

  • Holiday

    Ütő-szúró-vágó eszközöket már megnézik rutin igazoltatáskor is.
    Szerencsére.

  • Holiday

    Ki a szart érdekel, hogy 10-20 év múlva kik fogják használni? Autót magának vesz az ember. Új korában meg az használja, aki leszurkolta érte a vödör pénzt.

  • Guevara

    Nem mertek nagyot lépni Stuttgartban, az már biztos. Személy szerint nekem nem tetszik ez az archaikus angolos dizájn. Egy német autón…

  • Guevara

    troll: 15 év múlva?? Sokkal hamarabb össze fog jönni az ára az uzsorázásból. Hacsak nem arra várnak már ezek a “gyerekek” hogy mikor lehet kihozni a szalonból.

  • Guevara

    Jaj, de buta vagyok, szalonból nem olyan egyszerű egy ilyet kihozni, mert ahhoz azért kell egy bankszámla is.
    Szóval arra várnak, hogy mikor lehet alig használt példányokat behozatni “németből”.

  • somebody

    Holiday –
    Mennyivel jobban hangzik, hogy “azért nem veszek Audit/BMW-t/Mercedest, mert azzal gengszterek járnak”, mint az hogy nincs rá pénze az illetőnek :D Szerintem is édesmindegy ki jár vele 15-20 éves korában.

  • Holiday

    Somebody!
    Üdv a klubban! Tudod hány embernél kivertem már ezzel a biztosítékot? Hatásosabb, mint anyázni. :-)

  • Holiday

    Guevara!
    A szaloncukor papír-szerűen összahajtogatott példányokra gondolsz “németbű”. Ugye?

  • L.Rómeó

    somebody üdv a kluban
    má-má anyira velünk együt beszélsz hogy asziszem te vagy én vagy holliday
    ?
    csipázlak

  • L.Rómeó

    sok kis csóri proli it az oldallon hehe
    kiverem velük a biztositékot

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem-kabrió és nem-CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Pályán az első 2017-es Forma-1-es – videó

A Forma-1-es csapatok közül elsőként a Sauber küldte a pályára új autóját Barcelonában. Videó a C36-os bemutatkozásáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.