Álca nélkül az új S-osztály

Reklámfotózáson bukott le a végleges modell

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 09.05

Még két hónap lett volna a világpremierig, de szemfüles fotósok meglesték a W222 kódjelű, új Mercedes S-osztályt

Az utolsó hónapokra már nem maradt sok takarófólia az S-osztály tesztpéldányain, de most először láthatjuk az autót teljes, csupasz valójában.

További képek a Galériában!

Formanyelve több ponton átalakul: a sportosságot hirdető kerékív-vastagításokat elsimították, az oldalfalon viszont megjelent az a hullámfront, amellyel többek között a CLS-en is találkozhatunk. Elöl részben LED-es fényszórók és tekintélyes méretű légbeömlők rajzolnak karakteresebb arcot az S-osztálynak, míg hátul emeletes elrendezésű lámpatestek és keskeny kipufogóvégek jelzik az új idők szelét.

További képek a Galériában!

Talán pont a modell (tervezett?) lebukása miatt a Mercedes hivatalos, noha árnyékba burkolt fotókon mutatta be a leendő zászlóshajó belterét. Az autó dupla monitort kap: az egyik a klasszikus analóg műszereket helyettesíti, a másik a szokásos szórakoztató-tájékoztató funkciókat látja el. Jól látszik a képen a kormányoszlopon elhelyezett váltókar; a padlókonzolt így teljes egészében a központi kezelőtárcsa uralhatja.

A beltéri képen immár látszik, amit a hosszú hátsó ajtók alapján eddig is sejtettünk: a hátsó helykínálat különösen bőséges lesz. A multimédiás felszereltségre sem lesz panasz. Ennél is tágasabb lesz a Pullman verzió, amely két év múlva lép szolgálatba, félig-meddig helyettesítve a nyugdíjazott Maybach márkát.

Kommentek

  • L.Rómeó

    kéne mer német deazér egy pfaeton lenyomná

  • zoldfulu2000

    Határozottan jobban néz ki. A Merciek nagyon kellett a dizájn váltás. Talán vége a mélyrepülésnek?

  • megint

    A hátulja nem igazán passzol az elejéhez, az eleje széles(sztem gyönyörű, ahogy belül is) a hátulját meg mintha összehúzták volna, nyilván a lámpáknak ebben nagy szerepe van, de egy szélesebb lámpa jobban ment volna ehhez a formához. Persze majd élőben derül ki igazán.

  • Tede

    hát nem nagy durranás a formája :(

  • troll

    15 év mulva vastagnyakú, aranyláncos kopasz gyerekek fognak vele rohangálni.

    a baseballütő meg ott figyel majd a kalaptartón.

  • zoldfulu2000

    troll: inkább 10 év múlva. De a pár tucat tőlélő S klasse viszont 20 év múlva megint jóm kezekben lesz látható :)

  • Holiday

    Ütő-szúró-vágó eszközöket már megnézik rutin igazoltatáskor is.
    Szerencsére.

  • Holiday

    Ki a szart érdekel, hogy 10-20 év múlva kik fogják használni? Autót magának vesz az ember. Új korában meg az használja, aki leszurkolta érte a vödör pénzt.

  • Guevara

    Nem mertek nagyot lépni Stuttgartban, az már biztos. Személy szerint nekem nem tetszik ez az archaikus angolos dizájn. Egy német autón…

  • Guevara

    troll: 15 év múlva?? Sokkal hamarabb össze fog jönni az ára az uzsorázásból. Hacsak nem arra várnak már ezek a “gyerekek” hogy mikor lehet kihozni a szalonból.

  • Guevara

    Jaj, de buta vagyok, szalonból nem olyan egyszerű egy ilyet kihozni, mert ahhoz azért kell egy bankszámla is.
    Szóval arra várnak, hogy mikor lehet alig használt példányokat behozatni “németből”.

  • somebody

    Holiday –
    Mennyivel jobban hangzik, hogy “azért nem veszek Audit/BMW-t/Mercedest, mert azzal gengszterek járnak”, mint az hogy nincs rá pénze az illetőnek :D Szerintem is édesmindegy ki jár vele 15-20 éves korában.

  • Holiday

    Somebody!
    Üdv a klubban! Tudod hány embernél kivertem már ezzel a biztosítékot? Hatásosabb, mint anyázni. :-)

  • Holiday

    Guevara!
    A szaloncukor papír-szerűen összahajtogatott példányokra gondolsz “németbű”. Ugye?

  • L.Rómeó

    somebody üdv a kluban
    má-má anyira velünk együt beszélsz hogy asziszem te vagy én vagy holliday
    ?
    csipázlak

  • L.Rómeó

    sok kis csóri proli it az oldallon hehe
    kiverem velük a biztositékot

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Dühös tulajdonosok perelik a Teslát

Csoportos keresetet adtak be a Tesla ellen a cég kaliforniai ügyfelei. Állításuk szerint életveszélyes kísérletbe kényszerítette  őket a cég az Autpilot szoftver idő előtti aktiválásával.

Nem tetszik a KRESZ-tábla? Beperelheted a kihelyezőjét

Jövőre jogi lehetőség nyílik az autósok, gyalogosok, vagy bárki számára, hogy levetethessék a nekik valamilyen okból nem tetsző KRESZ-táblákat.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

Hazatért végre az utolsó Ikarus

Tizenöt évig szolgált külföldön a magyar ritkaság, de most már végleg itthon marad.

Szexi tánc okozott tragédiát

Meggondolatlan kamaszlány szexinek tartott táncba kezdett a közlekedő autók mellett, meg is lett az eredménye.

Üzemanyagcellás kamiont tesztel a Toyota

A Los Angeles-i kikötő és környéke extrém teherforgalmát kívánja környezetbarátabb mederbe terelni a Toyota.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.