Álca nélkül az új S-osztály

Reklámfotózáson bukott le a végleges modell

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 09.05

Még két hónap lett volna a világpremierig, de szemfüles fotósok meglesték a W222 kódjelű, új Mercedes S-osztályt

Az utolsó hónapokra már nem maradt sok takarófólia az S-osztály tesztpéldányain, de most először láthatjuk az autót teljes, csupasz valójában.

További képek a Galériában!

Formanyelve több ponton átalakul: a sportosságot hirdető kerékív-vastagításokat elsimították, az oldalfalon viszont megjelent az a hullámfront, amellyel többek között a CLS-en is találkozhatunk. Elöl részben LED-es fényszórók és tekintélyes méretű légbeömlők rajzolnak karakteresebb arcot az S-osztálynak, míg hátul emeletes elrendezésű lámpatestek és keskeny kipufogóvégek jelzik az új idők szelét.

További képek a Galériában!

Talán pont a modell (tervezett?) lebukása miatt a Mercedes hivatalos, noha árnyékba burkolt fotókon mutatta be a leendő zászlóshajó belterét. Az autó dupla monitort kap: az egyik a klasszikus analóg műszereket helyettesíti, a másik a szokásos szórakoztató-tájékoztató funkciókat látja el. Jól látszik a képen a kormányoszlopon elhelyezett váltókar; a padlókonzolt így teljes egészében a központi kezelőtárcsa uralhatja.

A beltéri képen immár látszik, amit a hosszú hátsó ajtók alapján eddig is sejtettünk: a hátsó helykínálat különösen bőséges lesz. A multimédiás felszereltségre sem lesz panasz. Ennél is tágasabb lesz a Pullman verzió, amely két év múlva lép szolgálatba, félig-meddig helyettesítve a nyugdíjazott Maybach márkát.

Kommentek

  • L.Rómeó

    kéne mer német deazér egy pfaeton lenyomná

  • zoldfulu2000

    Határozottan jobban néz ki. A Merciek nagyon kellett a dizájn váltás. Talán vége a mélyrepülésnek?

  • megint

    A hátulja nem igazán passzol az elejéhez, az eleje széles(sztem gyönyörű, ahogy belül is) a hátulját meg mintha összehúzták volna, nyilván a lámpáknak ebben nagy szerepe van, de egy szélesebb lámpa jobban ment volna ehhez a formához. Persze majd élőben derül ki igazán.

  • Tede

    hát nem nagy durranás a formája :(

  • troll

    15 év mulva vastagnyakú, aranyláncos kopasz gyerekek fognak vele rohangálni.

    a baseballütő meg ott figyel majd a kalaptartón.

  • zoldfulu2000

    troll: inkább 10 év múlva. De a pár tucat tőlélő S klasse viszont 20 év múlva megint jóm kezekben lesz látható :)

  • Holiday

    Ütő-szúró-vágó eszközöket már megnézik rutin igazoltatáskor is.
    Szerencsére.

  • Holiday

    Ki a szart érdekel, hogy 10-20 év múlva kik fogják használni? Autót magának vesz az ember. Új korában meg az használja, aki leszurkolta érte a vödör pénzt.

  • Guevara

    Nem mertek nagyot lépni Stuttgartban, az már biztos. Személy szerint nekem nem tetszik ez az archaikus angolos dizájn. Egy német autón…

  • Guevara

    troll: 15 év múlva?? Sokkal hamarabb össze fog jönni az ára az uzsorázásból. Hacsak nem arra várnak már ezek a “gyerekek” hogy mikor lehet kihozni a szalonból.

  • Guevara

    Jaj, de buta vagyok, szalonból nem olyan egyszerű egy ilyet kihozni, mert ahhoz azért kell egy bankszámla is.
    Szóval arra várnak, hogy mikor lehet alig használt példányokat behozatni “németből”.

  • somebody

    Holiday –
    Mennyivel jobban hangzik, hogy “azért nem veszek Audit/BMW-t/Mercedest, mert azzal gengszterek járnak”, mint az hogy nincs rá pénze az illetőnek :D Szerintem is édesmindegy ki jár vele 15-20 éves korában.

  • Holiday

    Somebody!
    Üdv a klubban! Tudod hány embernél kivertem már ezzel a biztosítékot? Hatásosabb, mint anyázni. :-)

  • Holiday

    Guevara!
    A szaloncukor papír-szerűen összahajtogatott példányokra gondolsz “németbű”. Ugye?

  • L.Rómeó

    somebody üdv a kluban
    má-má anyira velünk együt beszélsz hogy asziszem te vagy én vagy holliday
    ?
    csipázlak

  • L.Rómeó

    sok kis csóri proli it az oldallon hehe
    kiverem velük a biztositékot

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.