Online zenelejátszóval erősít a Volvo V40

Kéttagúra bővül az összkerékhajtású kínálat

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.14. 13.00

Tisztább üzemű hajtásláncok, különleges érintőképernyőről vezérelhető online zenehallgatási funkciók gazdagítják a Volvo V40 megújuló választékát.

Mindössze 3,4 liter gázolajat fogyaszt mostantól száz kilométeren a Volvo V40 kis dízelmotorja: a 115 lóerős, 1,6 literes D2 az alapmodellben 88 g/km, az emelt hasú V40 Cross Country fedélzetén 99 g/km széndioxidot bocsát ki.

Az új modellévre átdolgozott erőforrás az eddigi kéziváltó mellett opcióként automata sebességváltóval is rendelhető lesz: a fogyasztási többlet mindössze fél liter (3,9 l/100km), a CO2-kibocsátás 102, illetve 109 g/km.

A Volvo V40 benzines választéka két újdonsággal gyarapodik. A kínálat vadonatúj tagja, a 120 lóerős, 240 Nm nyomatékú T2 szabvány szerint 5,3 litert fogyaszt 100 kilométeren.

A szintén 1,6 literes, de 180 lóerős T4-est érinti a másik változás: az eddigi T5 (254 LE) mellett mostantól ez a modellváltozat is rendelhető összkerékhajtással.

Akár bundakesztyűben is kezelhető, de a hangvezérlést is támogatja a Sensus

Akár bundakesztyűben is kezelhető, de a hangvezérlést is támogatja a Sensus


A Volvo újabban nagyon belehúzott a fedélzeti szórakoztató elektronikába, és ennek új fejezeteként a Spotify internetes zenei streaming szolgáltatást integrálja különleges Sensus érintésvezérelt kezelőfelületével. A Sensus nem hétköznapi érintőképernyő: közvetlen előterét infravörös sugarak pásztázzák. Tulajdonképpen meg sem kell érinteni a monitort; az ezáltal akár síkesztyűben is kezelhető rendszer skandináv autógyártóhoz méltó, igazi tél-barát fejlesztés.

A Sensus beépített modeme vagy a sofőr telefonja segítségével biztosít gyors mobil internetes kapcsolatot, ennek alapján pedig egy sor hasznos szolgáltatást, a kereséstől a navigáción át a (szintén skandináv bázisú) Spotify online zenehallgatásig. A rendszer fedélzeti wifi hálózatot is képes létesíteni.

Kommentek

  • zoldfulu2000

    A 4WD inkább a D4hez kellett volna, amíg nem kezdik el árulni az USÁban, addig a csúcsváltozatok értelmetlenek…

Most minden kiderül egy F1-es kormány titkairól

A Haas versenyzője, Romain Grosjean ad egy kis eligazítást a Forma-1-es kormányok titkairól.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Hamilton: Az új Merci olyan, mint egy hajó

Lewis Hamilton elmondta, hogy mit gondol a Mercedes 2017-es autójáról, a W08-asról.

F1: Gyönyörű autót tervezett a Red Bull

Christian Horner csapatfőnök szerint a Red Bull 2017-es autója az egyik “legcsinosabb”, amit valaha tervezett a csapat.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.