Az unalom ellenszere a luxusautó (kivéve amikor nem)

Nem a legdrágább autók tulajdonosai élvezik a legjobban a vezetést

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2013.03.13. 13.15

Ha a pénz önmagában nem is boldogít, az általa megvehető autó igen – legalábbis az esetek többségében. Egy brit biztosítótársaság felmérte, mely márkákat élvezzük a leginkább. Meglepő eredmények születtek

Az AXA 2012-es autós népszavazásának eredménye szerint minél drágább az autónk, annál több örömöt okoz a vezetésük. Sokkoló kivételek azonban akadnak bőven.

Ha a pénz önmagában nem is boldogít, az általa megvehető autó igen - legalábbis az esetek többségében. Egy brit biztosítótársaság felmérte, mely márkákat élvezzük a leginkább. Meglepő eredmények születtek

Ha a pénz önmagában nem is boldogít, az általa megvehető autó igen – legalábbis az esetek többségében. Egy brit biztosítótársaság felmérte, mely márkákat élvezzük a leginkább. Meglepő eredmények születtek


A biztosítótársaság arra volt kíváncsi, ügyfelei élvezeti cikknek vagy helyváltoztatásra szolgáló eszköznek tekintik-e autójukat. Átlagosan tízből hét ember (69%) számára örömforrás az autóvezetés, mindössze nyolc százalékuk gondolja azt, hogy kényszerű nyűg, ha be kell ülnie a volán mögé.

A legelégedettebbek a luxusmárkák vásárlói. A BMW (82%), az Aston Martin (78%) és a Lexus (78%) tulajdonosok elsöprő többsége szerint autójuk vezetése a nap vidámabb percei közé tartozik.

A drága autó azonban nem garancia az élményre: a Volvo vásárlók kevesebb mint felel (46%) leli örömét a vezetésben, ötödük számára az autó nem több az A-ból B-be egyszerű eszközénél. A Land Rover (59%) helyzete sem sokkal rózsásabb, a leginkább kiábrándító azonban a Ferrari teljesítménye: azt gondolnánk, ennyi pénzért örök eufória a jussunk, ehhez képes csak a tulajdonok 57 százaléka élvezi drága játékszerét a mindennapokban.


Ezek után aligha meglepő, hogy a dobogós luxusautókat egészen hétköznapi márkák követik: a negyedik helyen a Seat, rögtön utána a Peugeot áll 76, illetve 75 százalékkal. Tőlük alig valamivel maradnak le a Mini (73%), a Ford (68%) és a Toyota (64%) pilótái.

Az autóvezetést leginkább megkeserítő tényezőként a legtöbben (62%) az üzemanyagok és a fenntartás egyre borsosabb árát jelölték meg (aha, így már értjük a Ferrarit). A dugókat (47%) és a szigorú korlátozásokat (18) is sokan gyűlölik – utóbbiak között különösen nagy számban képviseltetik magukat az Alfa Romeo tulajdonosok, ehhez nem fűznénk kommentárt.

Kommentek

  • mtbe

    “vezetni mindig élvezet” :)

  • mtbe

    a ferrari azért meglep

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

F1: Videón Rosberg mercis búcsúkörei

A Mercedes a hétvégén Sindelfingenben ünnepelt, a visszavonuló Nico Rosberg megtette utolsó métereit a csapat színeiben.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.