Immár a gyár által megerősített tény, amit amúgy is előre tudtunk: a LaFerrariból tervezett 499 példány kevés lesz a piaci igény kielégítésére. Eddig ezer komolynak tekinthető vevő jelentkezett a gyártónál a nem egészen egy hete forgalmazott autóért.

A LaFerrari a maranellói márka első hibrid modellje: 6,3 literes V12-es benzinmotorja 800 lóerőt ad le, a beépített villanymotor további 163 lóerőre képes. A kombinált erőforrás dupla kuplungos sebességváltó közbeiktatásával hajtja a hátsó kerekeket. A szénszálas monocoque vázszerkezetre épülő, kis tömegű autó nem egészen három másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, innen további 12 másodperc elég neki a 300 km/óra eléréséhez.

A Ferrari 1,3 millió euróra (kb. 390 millió forint) kalkulálta a LaFerrari árát. Aki hozzájut, vélhetően azonnal tetemes haszonnal adhatna rajta tovább – ez azonban vélhetően nem fog előfordulni. Pont az ilyen spekulációk megelőzése érdekében ugyanis a szupersportkocsik gyártói rendszerint nem csupán megválogatják vevőiket, de ki is kötik, hogy azok meddig kötelesek maguknál tartani az autót.