Még egy fejlesztés, ami után az európai utakon lassan tisztább lesz a levegő, mint egy huzatos tibeti falu északi csücskén. A német Bosch cég újabb együttműködésbe fogott a PSA Peugeot Citroën gyárral, azaz az utóbbi sorozatgyártásba kezd az előbbi által fejlesztett osztott tengelyű hibrid rendszere felhasználásával. 
Az első lépésben kompakt dízel autókba kerülő erőforrásrendszer három üzemmódot tud majd: az első a hagyományos belső égésű motoros hajtás, a második a hidraulikus, amikor az eltárolt hidraulikus energiát használja fel az autó, végül van a kettő kombinációja, amikor a motor tölti a hidraulikus energiatárolót, azaz a nyomástárolót. A hő formájában egyébként elvesző mozgási energiát nyeri vissza a rendszer, és így 30-45%-os széndioxidkibocsátás-csökkenés érhető el. A mérések során 2,9 literes dízelfogyasztást sikerült rögzíteni, ami nem hangzik rosszul. 
A technológia javára írandó, hogy elvben bármilyen hagyományos motorral kombinálható, személyautóban éppúgy, mint teherautóban. A hidraulikus rendszer költséghatékony, megbízható és szervizbarát, működéséhez nem kell infrastruktúrát kiépíteni. A Boschnak nem ez az első együttműködése a francia céggel, ők ketten dobták össze a világ első sorozatban gyártott dízel hibridautóját 2011-ben, egy hároméves együttműködés gyümölcseként: a 3008HYbrid4-et. A Bosch 2012-ben sem állt le a fejlesztéssel, amit az e téren elköltött 4,5 milliárd euró és világszerte 4500 szabványa is alátámaszt. 
Az új rendszert a B-szegmensben 2016-ban tervezik bevezetni (Peugeot 208, Citroen C3/DS3).