Egy bőrdzsekit utaztat a Harley-Davidson

Ízirájder, öcsém!

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.04. 15.00

A legendás motorgyár nem mai csirke, de a szabadság szelleme ma is átjárja. A kerek évfordulóra ezért is indul világgá egy bőrdzseki.

“Ez a bőrcucc megtestesíti, mit is jelent Harley-Davidson motorosnak lenni” – jelentette ki Mark-Hans Richer, a híres motorgyár marketinges vezetője. Történt ugyanis, hogy amikor Richer Kínában motorozott az elengedhetetlen halászósasos hátú bőrruházati termékben, a Tibeti-fennsíkon megkért egy helybélit, fessen valamit a kabátra, ami kifejezi a Harley-Davidson-szellemet. A helyi lakos erre a “szabadság” szimbólumát választotta. 
Szabadság Tibetben, Kaliforniában, Kiskunfélegyházán vagy Madagaszkáron – mindenhol mást és ugyanazt jelenti. Ugyanazt, amit Dennis Hoppernek és Peter Fondának a Szelíd motorosokban. Ez a szabadság járja körbe a világot azzal a kezdeményezéssel, amit a gyár hirdetett meg: Richer dzsekijét kell körbevinni a földgolyón, ahol rengeteg városban zajlik a 110. évforduló ünneplése.

A Szabadság dzsekinek nevezett ruhadarabbal történtek közös szellemi tulajdonba kerülnek a mai netes világrend által. A cucc már konkrétan bejárta a fél világot Rio de Janeirótól Indiáig, és augusztus 29-én érkezik Millwaukee-ba a jubileumi ünnepségsorozat záró ceremóniájára. Vélhetően tele lesz kitűzőkkel, emlékekkel, a szabadság zálogaival. 

S mivel a Harley-Davidson a motorosok ünneplésére is kíváncsi, mindenki létrehozhatja a saját aloldalát a vállalat honlapján belül, s feltöltheti az élményeit, fotóit, mindenféle tartalmakat. A gyár arra kér minden érintettet, maga is vegye fel a szabadságipari munkaruháját, azaz a bőrdzsekit, üljön motorra, nyomjon egy kövér gázt.
Figyelem, érdemes a céget követni facebookon (Facebook.com/Harley-Davidson), twitteren (@harley-davidson) is, nemsokára kiderül, kik lesznek a római és a milwaukee-i ünnepi események fellépői, és persze fény derül a dzseki kalandjaira is. Ízirájder, öcsém!

Kommentek

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.