Porsche táska 6,5 millióért

Praktikus, racionális, méregdrága

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.01. 11.00

Szokás szerint nem a kispénzűeket célozta meg a Porsche Design legújabb kollekciója – egy drágább darab árából autót lehet venni.

Az 1972-ben alapított Porsche Design-t mindig is ugyanaz a magas szakmai színvonal, a legmagasabb anyagminőség jellemezte, amit az autógyárat. Az itt készülő tárgyak méltán váltak kultikussá, státuszszimbólummá. A cég most először női táskakollekciót dobott a piacra. 
A TwinBagnél ugyanúgy a praktikum és a letisztult szépség ad egymásnak randevút, mint a Porsche autók esetében. A táskából nem hiányozhat a technikai fifika sem: tulajdonosa a pántok variálhatóságának köszönhetően hordhatja váll- és kézitáskaként is. A tervezők nemcsak a piperecikkekre és egyéb apróságokra gondoltak a méret meghatározásakor: képes a táska befogadni egy A4-es paksamétát vagy egy 13 colos monitorú hordozható számítógépet is. 
A táskát a hírneves firenzei kézműves műhelyekben készítik a szakma legkiválóbb mesterei. A kollekció darabjai (állatvédők ugorjanak a következő bekezdésre) krokodil-, borjú- és struccbőrből készülnek. A bőröket a környezetet kevésbé terhelő eljárással cserzik (igaz, előtte némi terhelést jelenthet az állatok bőrükért való elejtése), a fém részek a legmodernebb technikával készülnek, majd kézi polírozást kapnak. A varrás fájdalmas, nehéz munkája is kézzel zajlik.  

Firenzei kézművesek dolgoznak minden egyes darabon

A három különböző bőr három stílust is jelent: a struccé az exkluzívot, a borjúé a modernet, a krokodilé pedig az elegánsat. A fém részek sem bádogból vannak; arany, fehérarany, rózsaszín arany, matt arany, ezüst és króm változat közül lehet választani.  
A variációs lehetőségek tehát számosak, mindenki megtalálhatja a kedvére valót, s az árskála is kiterjedt: 450 ezer és 6,5 millió közötti forintnak megfelelő dollárt kérnek egy-egy táskáért.

A Twinbag nemcsak szép, de praktikus is

Kommentek

  • Tede

    Drágaság beteg elméjűeknek:(

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

F1: A sztármérnök is kevesebb előzést jósol

A Red Bull sztártervezője, Adrian Newey szerint a 2017-es Forma-1-es szabályok továbbra is egészségtelen mértékben jutalmazzák majd a motorerőt, emellett az előzések számát is csökkentik.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-s idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.