A tavaly említett információkhoz képest jelentősen megváltozott az autó paramétere. A 3,5 literes boxermotor helyett egy V8-as, immáron 7,0 literes motor hajtaná a Tárnok Zsolt vezetésével tervezett Evantrát.


A tervek szerint a hatalmas motor 6600-as fordulat mellet 701 lóerőt présel ki magából, nyomatéka 4500-as fordulat mellett éri el a 848 newtonmétert. A tekintélyt parancsoló  nyomatékot egy hatfokozatú Silatronic automataváltó kezeli. A technikai adatok alapján a bűvös 100 km/órás sebességhez 3,2 másodpercre lenne szüksége, a végsebessége akár 350 km/óra is lehet.

A 20 colos OZ felniken hátul 305/25 R20, elől 255/30 R20 versenygumik gondoskodnak a tapadásról. A kellő fékhatást elől hatdugattyús Brembo féknyergek és 380mm-es féktárcsák, míg hátul szintén a Brembo által szállított négydugattyús, 360 mm-es féktárcsák biztosítanák. A gyártó ígérete szerint a pipálgatós listán szerepelni fog kerámia-féktárcsa is.  

A légellenállási együttható és a megfelelő tapadás optimalizálásában az aerodinamikában jártas Ysim segédkezett. Kíváncsian várjuk, mikor írhatunk kijelentő módban az autóról.