Azt már sejteni lehetett a Toyota GT86 bemutatkozása után, hogy a tuningcégek elég hamar meglátják az autóban rejlő potenciált. A lóerők, és egyéb számadatok világában élő autóbuzik megnyugodva dőlhetnek hátra. Igen, már létezik kompresszoros GT86.

Valószínűleg rengeteg cég foglalkozik már az újdonsággal, íme két példa, hogy mit hoztak ki a japán mesterek a 2013-as év autója egyik döntőséből.

A Wald International kizárólag a külcsínire koncentrált. Lecserélték a lökhárítókat, hátra hatalmas diffúzort építettek, küszöbtoldatokkal, és egy hatékonyabban szellőző motorháztetővel, valamit sport kipufogórendszerrel látták el az AE86 szellemi utódját. Információ hiányában sajnos nem tudni, hogy az új kipufogó hány plusz lóerőt szabadított fel, a dizájnfelnis változatból.

Egy másik Japán cég, az Abflug viszont nem volt rest belenyúlni a szűkös motortérbe.
A Tokióban megrendezendő kiállításon fog bemutatkozni a Spiral86-ra keresztelt Toyota. Természetesen a külső jegyeket itt is jelentősen megváltoztatták, de ennél lényegesen jelentősebb módosítás, hogy a gyárilag 200 lóerős, 2,0 literes motort HKS kompresszorral és áthangolt kipufogóval látták el. A módosításoknak köszönhetően 258 lóerőre és 296 newtonméterre nőt a teljesítmény.
Nem hagyták érintetlenül a futóművet sem: A Spiral86 Dixcel fékekkel és HiperMax sportrugókkal és gátlókkal várja a gyári installációval kevésbé elégedett ügyfeleket.