Megjelent az első hivatalos kép a Ferrari Enzo utódjáról, külföldi lapok beszámolói szerint az olasz sportkocsigyár közölte online magazinjában. (Mi nem találtuk. És ti? Itta a magazin.)


Úgy tűnik a minimalista megoldás jellemzi majd az autó hátsó lámpáit, azaz egy-egy kerek egységbe kerülnek a szükséges világító rendszerek. Az is látható, hogy az F12-höz hasonló tagolást kap az autó fara, a két lámpa vizuálisan kapcsolódik a Forma-1-es autó lámpáihoz hasonló harmadik elemhez az autó középső részén.
Valamelyest ismerhetjük az autó orrát is, miután egy zártkörű rendezvényről kiszivárgott a kocsi orrát ábrázoló kép.  Sőt kémfotókról azt is tudjuk, hogy elődjéhez hasonlóan az egyelőre F70-nek nevezett sportkocsi felfelé nyíló ajtókat kap. 
Így azt mondhatjuk, bárhatóan az új modell alapvetően hasonló formát kap, mint Enzo, de a mai Ferrarikra jellemező íveltebb részletekkel. Alapját egy az Enzónél 20 százalékkal könnyebb, csupán 70 kilós karbon utascella adja. E mögé építik meg a hibrid hajtásláncot. 


Állítólag az utasok mögé kerülő benzinmotort két villanymotor segíti ki, egyik az első kerekeknél, a másik hátul. Úgy tudni, 6,3 literes V12-es motor 740-760 lóerős teljesítményű, amihez a villanymotorok további 110-140 lóerőt tesznek hozzá. Vagyis 850-900 lóerő is elérhető lehet, miközben az Enzo 660 lóerőt produkált.   
A Forma-1-ben használt legújabb szénszálas műanyagok alkalmazásával a jármű hozza majd az Enzo 1,3 tonnás tömegét. Ami azért nagy szám mert hibrid rendszer, villanymotorok, lítiumon-akkumulátorok 150 kilót tesznek hozzá a modell tömegéhez. Igen gyorsnak ígérkezik a gép. 
A 2013 januárjában a Detroiti Autószalonon debütáló új szupersportkocsi 2,5 másodperc alatt gyorsulhat 100 km/órára, csúcssebessége pedig elérheti a 380 km/órát is.