Hasonlóan ahhoz, hogy a jövőben a 3-as sorozat, kupé és kabrió változatai 4-es néven jelennek meg, az 1-es sorozat modelljei is új irányt vesznek. Az Egyes sorozat három és ötajtós változatát már ismerjük, ezeknél nincs újdonság,megtartják nevüket, de hamarosan elkészül a kupé és a kabiró is, amelyek már 2-es néven érkeznek.


Követve az iparági tendenciát a jelenlegi 1-es kabrió utódja nagyobbnak ígérkezik. A teljes méret és a tengelytávolság tekintetében is többet nyújt a 2-es Cabrio. Az itt látható kémfotókon már megnézhetjük az alapvető formát, amihez már csak az Egyes sorozat fényszóróit és lámpáit kell hozzáképzelnünk. 
Nem kérdés a modell továbbra is vászontetőt kap, amelyet gombnyomásra nyit az elektrohidraulikus rendszer. A 2-es kupévariánsát pedig, bár megtartja a lépcsőshátú formát, íveltebb tetővonal jellemzi majd. Az említett modellek mellett tervben van négyajtós szedán bemutatása is, amellyel a Magyarországon készülő konkurensek új Audi A3 szedán és Mercedes CLA ellenfele kíván lenni a BMW. Bár erre nem sok az esély, érdekes lenne, ha BMW is alapítana egy gyárat nálunk a kis szedánnak.
Természetesen mivel a padlólemez közös, a motorkínált is követi az Egyesét, így 1,6, 2,0 és 3,0 literes turbós benzinmotorok, illetve 1,6 és 2,0 literes dízelek kerülhetnek az új változatokba. A normál 2-essorozattal párhuzamosan elkészül a sportváltozat is, amely M2 néven kínál majd nagyjából 350 lóerős teljesítményt.  
Elképzelhető, hogy már a jövő év elején bemutatkozik az új Kettes sorozat első tagja a kupé, amelyet 2013 végén követhet a kabrió, majd újabb évvel később a szedán.