Az 1998 óta Bradfordban működő Afzal Kahn által alapított manufaktúra jellemzően finom angolsággal nyúl hozzá munkáihoz. Bár egy 14 éve működő cég esetében még nem beszélhetünk tradícióról, legújabb átépítésük során mégis a brit hagyományok előtt tisztelegnek.

Kívülről a kozmetikai beavatkozások domináns része kimerül a fekete fényezésben, ugyanakkor a 18 colos felnik és a nyomtávszélesítések már messziről jelzik, hogy nem egy hétköznapi erdész terepjárójával van dolgunk. Külső beavatkozások továbbá a rozsdamentes acélból készült hűtőhűtőrács illetve az oldalsó szellőzőrácsok, a LED-es első lámpák, az átlátszó színtelen hátsó lámpaburák, ám az igazi meglepetés az autó belsejében található.

Egészen kézenfekvő megoldást választott a tuningcég. A gépesített fonás őshazájában a több mint 150 éves múltra visszatekintő, skót Harris Tweed által szállított alapanyagokat használták fel a Land Rover Defender belsejében.

Skócia Harris szigetéről származó Harris Tweed onnan szerezte hírnevét, hogy kizárólag 100% gyapjúból készül, rendkívül tartós, puha, porózus és egyedülálló mintázattal rendelkezik, ami mára a brit elegancia védjegyévé vált.
Afzal Kahn szerint a Harris Tweed egy olyan nemes anyag, ami méltó módon járul hozzá a brit autóiparág egyik ikonjának egyedülállóvá varázsolásában. Az autó belsejében az uralkodó bőr mellett – Sherlock Holmes kalapjának is alapanyagául szolgáló – Harris Tweeddel találkozhatunk a tetőkárpiton, a napellenzőkön, a műszerfal egyes elemein, az ajtókárpitokon és az üléseken.

A steppelt bőr, vagy a felhasznált textíliák színvilágával harmonizáló varrások a készítő szerint egy nappalihoz hasonló komfortérzetet biztosítanak, az amúgy igencsak zord 4×4-es alapfelszereltségéhez képest.