A Red Bull hosszú ideje érdekelt a rali-világbajnokságon szponzorként, most úgy hírlik, mint promóter is megjelenik. Azt követően, hogy a korábbi szervező, a North One Sport anyavállalata, a CSI tönkrement, 2012-re promóter nélkül maradt a sorozat, nem volt, aki a bajnokság szervezésével, a marketinggel, a reklámozással, a tévés közvetítésekkel stb. foglalkozzon. E nélkül pedig egy egyébként sem televízióbarát sportág a vesztébe rohan.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a februárban meghirdetett pályázat nyomán három lehetséges jelölttel is tárgyalt egy: dél-afrikai befektető csoporttal, az IRC-t remekül vezénylő Europsorttal, de a hírek szerint a Red Bull Media House-szal kötött megállapodást. A Red Bull leányvállalatának vélhetően minden lehetősége megvan, hogy előrevigye a sorozat ügyeit, amellett, hogy a sportmarketingben is sikeres, az anyagiakkal sincs gond. 

2011-ben 4,631 milliárd doboz italt adott el az osztrák cég, 11,4 százalékkal növelve 2010-es teljesítményét. A cég bevétele 12,4 százalékkal 4,253 milliárd euróra nőttek. 
A Fuschl am See központú cég jelenleg a Citroën ralicsapatának főszponzora, de nagyon szoros kapcsolat fűzi a Volkswagen-csoporthoz is, most a felkészülési évben a Red Bull-alapítvány, a Wings for Life logójával futnak a csapat Škoda Fabia S2000-esei a bajnokságban. Nem lenne meglepő, ha 2013-ban Red Bull-támogatással versenyezne a VW Polo R WRC is a vb-n. Ráadásul a cég személyes szponzorációs szerződésben áll Sebastien Loebbel, Dani Sordóval és Sebastien Ogier-vel is.