A FIAT 500-asból létezik házi sportváltozat is, de az sem mérhető a G-Tech szteroid-bombájához. A német tuningcég az FIAT 1,4-es turbómotorjából számos teljesítményvariánst kínál, létezik egyszerűbb 190, 200, 215, 224 lóerős kivitel. Ám ha valaki komolyan veszi a motorátalakítást, akkor jöhet az igazi munka 250 lóerővel, de ha ez sem elég, akkor választható 340 lóerős motor is. 
Persze ez esetben a szerkezetnek nem sok köze van az eredeti négyhengereshez, új turbófeltöltő, kovácsolt dugattyúk, hajtókarok, új kipufogó, módosított, vezérműtengelyek, új elektronika kerül a motortérbe, miközben új lendkerék és erősebb tengelykapcsoló igyekszik megbirkózni az erővel. 
Egyelőre nem tudni, hogy ez a brutális változtatás mire képes, de biztosan gyorsabb, mint a 250 lóerős kivitel, amely 6,5 másodperc alatt gyorsul százra és 238 km/óra végsebességre képes. 
Nem akarja elrejteni tudását a G-Tech, ehhez tökéletes a Sportster csomag. Amellett, hogy új lökhárítók, küszöb, diffúzor díszíti az 500-ast, a nagy dobás, hogy alacsonyabbra szabják a tetejét. Belül nem ilyen drasztikus a változás, de a Recaro versenyülések, Momo sportkormány és az acél pedálsor megfelelő versenyhangulatot teremt.