Nem csinál titkot belőle a Porsche, hogy 2013 őszétől újra lesz szupersportkocsi a kínálatában. A 918 Spyder fejlesztéséről időről-időre beszámol a gyár, sőt már azt is tudni, hogy Martini Racing matricák is rendelhetők lesznek extraként. 
Most itt egy újabb lépcső a kész modell felé vezető úton. New Yorkban egy zártkörű rendezvényen leleplezték a sorozatgyártású modell formáit. Állítólag a videón látható autó egy agyagmodell. Nagyon hasonlít a korábban kiállított tanulmányautókhoz, de azonnal látható a különbség is. Az apró kamerák helyett valódi visszapillantó tükrök kerültek a karosszériára, a kipufogók pedig nem oldalt, hanem az utasok mögött, a motor felett távoznak a kasztniból. 
A Porsche 918 RSR tanulmány és a 2014-es széria modell:
A Porsche 918 hibrid hajtású. Alapmotorja 4,6 literes V8-as benzines, teljesítménye 570 LE. Ezt két villanymotor segíti ki, a hátsó tengelynél 122 lóerős, az első tengelynél 109 lóerős motor dolgozik.  A rendszerteljesítmény 770 lóerő körüli. A kivehető targatetővel készülő, kétüléses sportkocsi 3 másodpercnél rövidebb idő alatt gyorsul majd 100 km/órára, végsebessége 325 km/óra lesz. Mind a négy kereke kormányzott. 
A konnektorról is tölthető lítiumion akkumulátorok használatával 25 kilométert képes megtenni egyetlen feltöltéssel a kocsi, ebben az üzemmódban 150 km/óra a végsebessége. Villanymotorjainak hála a szabvány szerint képes 3 literes fogyasztással is üzemelni.
A 2013 őszén megjelenő autó ára nagyjából 180 millió forinttól indul.