Folytatja a beetetést a Mazda. Egy héttel azután, hogy néhány részletképet közölt a Mazda6 szedánról, most nyilvánosságra hozta a Mazda6 kombi első fotóját. Az apropót az szolgáltatta, hogy Japánban, megkezdődött a típus sorozatgyártása a Hofu üzemben. 


Nem kérdéses, hogy az autó orr-része ugyanolyan, mint a szedáné, azaz igen hasonlít a CX-5-re. Az új változatra is illik majd a Mazda sportkombi elnevezése, hiszen az oldalablakok keskenyek, a tetőív pedig szépen süllyed, illetve a csomagtérajtó is döntött, azaz nem a legnagyobb elérhető belső méret, sokkal inkább a forma számíthatott a tervezésnél. A csomagtartó alapmérete azonban várhatóan így is meghaladja az 520 litert. 
A hatos lesz első típus, amely használja a Mazda új regeneratív fékrendszerét. Az i-ELOOP lassítás közben a jármű mozgási energiájának egy részét elektromos energiává alakítja, de nem akkumulátorban, hanem kondenzátorban tárolja. Az energiát a klíma, a hifi és számos más elektromos fogyasztó működtetésére használja.
Motorjait várhatóan a CX-5-től örökli. A 2,0 literes benzinmotor 165 lóerős, míg a 2,2-es dízel 150 LE (380 Nm) és 175 LE (420 Nm) teljesítménnyel készül. A motorokhoz hatfokozatú manuális vagy automata sebességváltó kapcsolódhat. 
A vadonatúj Mazda6 szedán világpremierjét az augusztus végén nyíló 2012-es Moszkvai Autószalonon tartja a Mazda. A jármű a hírek szerint még év vége előtt piacra kerül Európában.