A dél-afrikai BMW Auto Umhlanga úgy döntött komoly eszközökhöz nyúl, hogy visszaszerezze egyik bérautóját. Fegyvereseket és helikoptert küldött az ügyfél munkahelyére. 


Az egész történet ott kezdődött, hogy Ravindra Jainarain vásárolt egy BMW 320d személygépkocsit, amit viszont hamarosan visszavitt, mert hibás volt. Az ajtók nem záródtak rendesen és a légkondicionáló sem működött. 
A szervizben hagyott autójáért cserébe használatra kapott egy BMW 325-öst. Jainarain magyarázatot várt a BMW-től, hogyan lehet ilyen állapotban eladni egy új autót, illetve kérte a jármű cseréjét. 
Két héttel később érkezett a vevő munkahelyére a Netstar csapat, amely behajtással foglalkozik. A BMW-kereskedés visszakérte a csereautót, miután az importőr úgy döntött, hogy nem cseréli ki a javításra leadott járművet, az ügyfél azonban magánál tartotta a kocsit.
A kereskedő szerint nem velük, hanem az importőrrel van jogi vitája az ügyfélnek és ez akár évekig is elhúzódhat, az pedig abszurd lenne, hogy addig ők csereautót biztosítsanak. A javítás idejére adták, de az lezárult. 
Jainarain bírósághoz fordult, ahol a bíró kötelezte a kereskedőt, hogy adja vissza a csereautót, illetve három hónappal későbbre berendelte a feleket, hogy előterjeszthessék álláspontjukat. 
Az ügyfél szerint ő továbbra is fizeti az autója részleteit, miközben az nincs is nála, ráadásul, ha a csereautót visszaveszik, akkor saját költségén kell azt pótolni. Emellett azzal is vádolja a BMW-t, hogy a fegyverrel érkező Netstar behajtók agresszívak voltak, amikor a munkahelyére érkeztek, de ezt a cég tagadja. 
A behajtók szerint az ügyfél munkahelyén egyeztettek a biztonsági személyzettel, akik lehetővé tették számukra parkoló használatát, és akiket tájékoztattak, hogy ha akarják, hívhatják a rendőrséget is.