Az előző generációhoz hasonlóan a jövőben is készül majd a Boxsternek kupé testvére. Az új Cayman várhatóan ősszel áll a nagyközönség elé. A középmotoros kétüléses hozza azokat az értékeket, amelyek egykor a 911-est legendává tették: kis, könnyű sportkocsi, kiváló vezethetőséggel.


A korábbi Caymanhoz képest az új hosszabb, de laposabb karosszériával bír majd. A kiváló vezethetőséget nemcsak a Boxsternél merevebb karosszéria, de az eddiginél nagyobb tengelytávolság és kisebb önsúly is segíti. Várhatóan 30 kilót fogy elődjéhez képest.

Míg elöl a Boxsterrel megegyező formákat látunk majd, hátul természetesen egyedi kialakítást kap a Cayman. Várhatóan az eddiginél jelentősen nagyobb hátsó szélvédő segíti majd az átláthatóságot. A stabilitást aktív hátsó szárny segíti.

Szintén a Boxsterrel megegyező lesz az autó utastere, a műszerfal és az ülések is onnan kerülnek át, de az utasok mögött megbújó motor is nagyon hasonló lesz. A Cayman is kétféle motorral, 2,7, illetve 3,4 literes hathengeres boxerrel készül kezdetben, de úgy tudni, a Boxsterben mutatott 265, illetve 315 lóerős teljesítményhez képest 10-20 lóerővel erősebb kivitelben kerülnek a kupéba. A tervek szerint néhány év múlva kétliteres turbómotor is kerülhet a kínálatba.

Mindkét motorhoz hatfokozatú manuális sebességváltó jár, amelyet felárért hétsebességes duplakuplungos automatára cserélnek. Az automatával jobban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, de a csúcssebessége a kézivel nagyobb. Feltételezésünk szerint az erősebb kivitel, azaz a Boxster S öt másodpercnél is rövidebb sprintidőt és 280 km/óra feletti tempót érhet el.

Az új Porsche Boxster bemutatkozására várhatóan 2012 novemberében a Los Angeles Autoshow-n kerül sor.