A négyüléses, BeBop nevű rövid Kangoo inkább volt jópofa geg a Renault részéről, mint komolyan vehető jármű. Ellenben egy hosszított Kangoo, hét üléssel – az igen! Ennek már van értelme!

A tolóajtók kategóriabajnok beszállási nyílást tárnak fel

A tolóajtók kategóriabajnok beszállási nyílást tárnak fel


A Renault nevezéktanának törvényei szerint automatikusan Grand Kangoo névre keresztelt új modell a puttonyos kocsi jó harminc centivel megnyújtott tengelytávú változata.

Készül hétszemélyes változatban és öt üléssel egyaránt – utóbbi kivitelben irgalmatlanul nagy, 930 literes csomagtérrel (az ablakvonalig mérve). Utasok nélkül, a kivehető hátsó üléssorok eltávolításával a 4,6 méter hosszú Grand Kangoo raktere 3,4 köbméteres. Hétszemélyes autóként 400 liter a csomagtér befogadóképessége a kalaptartó alatt.

A beltér variálhatósága koporsószállítástól családi nyaralásig mindenféle aktivitást lehetővé tesz

Taxisok öröme

Az új Kangoo modellel a Renault a nagycsaládosok, variálható rakterű céges autót kereső vállaltok és főként a taxisok részéről megnyilvánuló figyelemre apellál. A leghátsó ülések is teljes értékűek: ezek a székek egy az egyben megegyeznek a Scénic középső üléseivel.

Különösen hangulatos az utazás a hátsó traktusban a nagy ablakoknak köszönhetően: állítólag a Grand Kangoo farában nem csomagnak, hanem az előtte ülőkkel azonos értékű utasnak érzi magát az ember. A tolóajtókkal feltárható 636 mm-es oldalnyílás a legszélesebb a kategóriában – a ki-beszállás könnyűnek ígérkezik a Grand Kangooba.

A Grand Kangoo orrába 90 vagy 110 lóerős változatban a Renault másfél literes dízelmotorja kerül, a nagy test számára is elegendő nyomatékot és – az 1.5 dCi-t korábbról ismerve – méltányos fogyasztást szolgáltatva.

A Grand Kangoo április elejétől már rendelhető Európában, kezdetben csak hétüléses kivitelben.