Kisebb frissítésen van túl a Honda Accord. Nem történtek drasztikus módosítások, inkább csak mássá, jobbá tették a modellt. Bár az ilyenkor szokásos normáknak megfelelően a fényszórók, a hűtőmaszk és a lökhárító is új, de alig észrevehetően.


A fényszóróknál például az index sárga helyett fehér. A csúcsmodellekben immár bi-xenon fényszóró van, aktív kanyarkövető funkcióval, ami javítja az éjszakai vezetés biztonságát. Hátul is megváltoztak kissé a lámpák, ott az eddigi szürke árnyalat helyett piros a bura alapdíszítése. Emellett átrajzolták a lökhárítót és krómdíszítés kerül a csomagtérajtó rendszámtábla feletti részére.

Belül az új ülés- és ajtókárpitokon vehető észre a frissítés, amely nyomán kissé változott az utastér hangulata. A sportos Type-S kivitel sötétszürke félbőr huzattal és fekete tetőkárpittal készül. Ezentúl a lábteret derengő kék fény (Type-S vörös) világítja meg, ha fényszórók működnek. Ennél talán fontosabb, hogy igyekeztek még csendesebbé tenni az utasteret, ehhez vastagabb hátsó szélvédőt, illetve a dízelmodellek esetében egy, a kipufogónál elhelyezett plusz hangszigetelést használnak.

Új motor nincs az Accord kínálatában, de a 2,2 literes, 150 lóerős dízelt tisztábbá tették. 9 g/km-rel javult a hatfokozatú, manuális váltóval szerelt szedán és 11 g/km-rel az automata váltós variáns szén-dioxid-kibocsátása. Az automata esetében csökkentették a váltó belső súrlódását és áttételeit, de emellett módosítottak a karosszéria alsó burkolatán, a kerékcsapágyokon és kisebb gördülési ellenállású abroncsokat használnak.  

Az új Accord premierjét a március elején, a Genfi Autószalonon tartja a Honda, az értékesítés áprilisban kezdődik Európában.