Lassan másfél éve, hogy a Spyker bemutatta a C8 második generációjának nyitott változatát, az Aileron Spydert. Úgy volt, 2010 első felében kezdik a gyártást, de eddig egy sem készült. Lehetséges, hogy túl elfoglaltak voltak a Spykernél és a Saab felvásárlása mellett nem értek rá saját kis szériás modelljükkel foglalkozni, de elképzelhető, hogy a vevők nem tülekedtek a kocsiért.

Egy biztos, úgy, ahogy 2009-ban leleplezték, már nem is igen vehetik majd meg. Mint Victor Muller, a holland manufaktúra vezetője elárulta, ellentétben az eddigi Spyker modellekkel, már nem az Audi Magyarországon készülő 4,2-es motorját használják majd.

A V8-as kivitel marad, de egy brutálisabb darab mellett döntöttek, a Corvette ZR1 6,2-es, kompresszoros motorja kerül a különleges sportkocsiba. Így 400 helyett 638 lóerő repíti azt. Ez pedig a korábbinál vonzóbbá teheti a szupergazdagok körében az Aileront. Sőt, a különlegesség fenntartása érdekében a Spyker arról is döntött, hogy mindössze 99 darab készül a kocsiból.

Azt, hogy mikor indul be a gyártás, nem közölte a Spyker.