Még 2007 végén állította fel az utcai gázautózás rekordját a G-Power, amikor egy erősen módosított BMW Hármassal 318,1 km/órás tempót értek el zárt pályán. Nemrég azonban megdöntötték ezt a csúcsot is a Hurricane GS-re keresztelt modellel.

Ez a kocsi nem más, mint egy módosított BMW M5. Persze nem egyszerűen beépítették az LPG szettet, hanem szokásához híven a G-Power két kompresszort, töltőlevegő-hűtőt kapcsolt a V10-es motorhoz, amelyet új elektronika irányít.

Az eredetileg 507 lóerős motor így már 660 lóerőt produkál, miközben a maximális nyomaték 520-ról 650 newtonméterre emelkedett. Ennek köszönhetően már a százas sprintet is egy tizeddel gyorsabban, azaz 4,6 másodperc alatt teljesíti a limuzin, de csak ez után gyorsul be igazán. Kétszázra elég az autónak 11,4 másodperc és könnyedén lépi át a 300 km/órás jelzést is.

A G-Power Hurricane GS végsebessége 333 km/óra, amivel a normál modellek között sem vall szégyent, de gázzal hajtott utcai autóból nincs gyorsabb nála. Mindezt a G-Power központjához közeli, egy német autópályán bizonyította az autó.

Az átalakító csomag nettó ára a beszerelés nélkül 33 571 euró, azaz 9,3 millió forint, de azért jó tudni, hogy az így összehozott majd negyvenmilliós autót feleannyiból meg lehet tankolni. Ha viszont csak a sebesség számít, az M5-ösből épülhet hagyományos benzines Hurricane, ami 730 lóerős és akár 360 km/órás tempóra is képes, vagy Hurricane RR, amely már 800 lovas motort kap és 372 km/óra a végsebessége.