Bár a terveik szerint a Tata Nanónak meg kellett volna reformálnia az indiai közlekedést, ám a gyártás lassúsága és a hibás elektromos rendszerek miatt több tűzeset eléggé visszavetette az érdeklődést a világ legolcsóbb autója iránt. A Tata azonban nem adja fel, igyekszik hírverést csapni az autó körül, hogy fokozza a vásárlási kedvet.

Ezért az indiai autógyártó felkérte a Tata-konszern egy másik leányvállalatát, a Titan Industriest, hogy spécizze fel egy kissé a nagyjából félmillió forintba kerülő Nanót. A Titan azonban nem egy tuningcég, hanem India vezető, a világ ötödik legnagyobb óragyártója, amely az órák mellett ékszereket is készít, és ennek megfelelően főként arannyal és drágakövekkel dolgozik.  

A Titan pályázatot írt ki a Nano díszítésére, amelyre végül tizenhárom pályamű érkezett. A napokban döntöttek a közönségszavazás alapján. A győztes az első képen is látható aranyszínű modell lett, de a galériában további tervek is láthatóak. Az első helyezett tervet elkészítik, természetesen arany és drágakövek felhasználásával. Az aranybevonatú Nano tavaszra készül el, amellyel a Titan szeretné megünnepelni az ötezer éves indiai ékszergyártást is.