Jelenleg is élenjáró a Renault a privát versenyzőknek kínált – utcai modellekből átalakítható – raliautók terén, hiszen ott a Twingóból az R1 és R2, a Clióból az R3. Nemrég tovább bővült a sor, elkészült a Megane N4, a 2011-es idénytől.


Az autó alapját a Megane RS adja, amelyet számos helyen módosít a gyár. A motorja ugyanúgy 2,0 literes turbó, de a széria 250 helyett 270 lóerős teljesítménnyel. A maximális nyomatéka 340-ről 470 newtonméterre nőtt, köszönhetően a Forma-1-ből ismert Cosworth elektronikájának.   

Az N4-es besorolás elsősorban a motorból következik, de ezt a kategóriát jelenleg a Mitsubishi és kisebb részt a Subaru uralja, amelyek négykerék-hajtású modelljeikből építettek versenyautót. Ezek ellen murván aligha lenne esélyes a Megane, épp ezért aszfaltmodellt épített a Renault Sport.

Az állítható futóművet a svéd specialistával, az Öhlinsszel közösen fejlesztették, az elöl 355 mm-es, hátul 290 mm-es tárcsákkal szerelt féket a Brembo szállítja. A váltója sem hagyományos, a Sadev ötfokozatú tolókerekes elemét használják, és természetesen önzáró differenciálmű is van benne.