Hivatalosan a Wiesmann az egyetlen autógyártó, amely kap a BMW M GmbH motorjaiból, így felhasználhatták az M3-as és az M5-ös technikáját is. Ám nemrég leállt a BMW M6 gyártása, így nem állnak majd rendelkezésre az abban alkalmazott 5,0 literes, V10-es motorok. Ugyanígy nyugdíjba vonul a BMW 4,8 literes, V8-as motorja is.

Az MF4 marad V8-as, de immár turbós

Az MF4 marad V8-as, de immár turbós


A jó kapcsolat azonban továbbra is tart az egyedi sportkocsikat gyártó manufaktúra és az autógyár között, így a Wiesmann nem maradt motorok nélkül. A BMW rendelkezésükre bocsátja 4,4 literes, biturbó motorját.

Az úgynevezett MF4 modellbe a motor egyszerűbb, pl. a 750i-ben használt változat kerül. Ennek teljesítménye 407 lóerő, vagyis több, mint a korábbi 367. A 600 Nm nyomatékú motorral 4,6 másodperc alatt gyorsul százra a sportkocsi, végsebessége pedig 291 km/óra.

A Wiesmann csúcsmodelljébe, az MF5-be is az említett motor kerül, de annak az M GmbH számára készített változata. A pl. a BMW X5 M típusban használt blokk teljesítménye 555 lóerő, nyomatéka 680 Nm.  

Minden idők legerősebb Wiesmannja (korábban 507 LE) igazi vadállat, az 1400 kilós kocsi képes 3,9 másodperc alatt elérni a 100 km/órás sebességet, de akár 311 km/órával is hasíthat.

Az autók azonnal rendelhetők kupé és roadster kivitelben. Az MF4 alapára 130 000 euró (36 millió forint), az MF5-é 184 000 (51 millió forint). Továbbra is kapható az MF3 is, abba az M3-asból származó, 3,2 literes, 343 lóerős motor kerül.