Idén negyvenéves a Land Rover luxusmárkája, a Range Rover, ennél jobb alkalom aligha adódhatott volna a Mansory előtt, hogy felvegye a kínálatába a brit márkát. A luxusautók átalakítására szakosodott svájci cég a Range portfóliójának leggyorsabb darabját, a Sportot vette kezelésbe.   


Ha ez a frontrész nem űz mindenkit a külső sávba, akkor semelyik. Szinte alig van műanyag az új lökhárítón, annyi nyílást szabtak rá, de ez sem volt elég, motorháztetőn is találunk egy méretes tölcsért, mintha minden előtte haladót szeretne felfalni az autó.

A motorháztető természetesen karbonból készült, ahogy a küszöbök, a hátsó spoiler és diffúzor is. Elöl 60, hátul 80 milliméterrel szélesebbek a sárvédők, amelyek nemcsak fokozzák az agresszivitást, de így jut hely a bődületes, 23 colos felniknek, amelyekre 315 mm-es abroncsok kerülnek. A teljes csomag részeként LED-es nappali fényt szerelnek az első lökhárítóba, illetve a D oszlop és a tető is kaphat karbondíszítést.


Kívül ugyan elmaradt a Mansorytól többször látott, feltűnő színválasztás, az utastér viszont csöppet sem visszafogott. De a vaj-barna kombináció illik a brit származáshoz, csak egy kicsit talán túl elegáns a karbon külsővel szemben. A kiemelkedő minőségű bőrborítás mellett a legnagyobb újdonság a sportkormány és az alumínium pedálsor beszerelése.  

Nemcsak a színválasztásban, a motortuningnál is visszafogta magát a Mansory. Mindössze a kipufogót és a légszűrőt cserélték, miközben a motorvezérlő programot is optimalizálták. Az eredmény plusz 30 lóerő és 40 Nm. Ami azért a tízszázalékos növekedést sem éri el a gyárilag 510 lóerős, illetve 625 Nm nyomatékú motornál.

Mindenesetre lassabb bizonyára nem lesz a Mansory Range a gyárinál, kanyarban pedig mindenképpen gyorsabb lehet széles gumijai és a légrugós futómű átprogramozása révén, amellyel 30 milliméterrel lentebb ült a karosszéria.