Az év első felében Pekingben egy négyajtós kupétanulmányt mutatott be a BMW, amely egyértelműen a következő Hatos BMW-re utalt, majd e hónap elején már kupéként, Hatos névvel, de tanulmányként állítottak ki autót Párizsban.

Nem kétséges, az autó szinte gyártásra kész, így nem lepődnénk meg, ha még idén Los Angelesben lelepleznék a szériamodellt. Persze ezúttal sem csak kupé, de kabrió változat is készül, amelyre szintén nem kell majd túl sokat várni, jövő nyáron már ott parkolhat a leggazdagabbak garázsában.


Egy ügyes fotósnak sikerült lefotóznia, amint vélhetően éppen egy reklámfilmet forgattak az új kabrióval. A négyszemélyes autó továbbra is vászontetős marad, így a tető nem befolyásolja a karosszéria formáját, az követheti a kupéét.

A Hatos nemcsak hátulra kap LED-es lámpákat, de a fényszórók is ezzel a technikával állítják elő az éjszakai autózáshoz szükséges fényt. Az autó persze minden létező elektronikai kütyüvel felszerelve érkezik, lesz head-up display, éjjellátó kamerarendszer, megállásra képes távolság- és sebességtartó automatika, a fogyasztást motorleállító rendszer csökkenti.

Motorjaiban nem igazán lesz újdonság, no persze nem az előző Hatos generációhoz képest, hanem az Ötös és Hetes modellekhez, azokból ismert motorokkal találkozunk. Főként turbómotorok adják a kínálat vázát, amelyben hat- és nyolchengeres, benzines és dízelmotor is lesz. A csúcsmodell eleinte a 650i lesz V8-as turbóval, amelynek továbbfejlesztéséből születik meg az M6-os. A sportmodellbe a 4,4-es motor már 580 lóerő teljesítménnyel kerül.