Sebességrekordot döntött egy Ferrari. Ez nem egy nagy hír elsőre, de ha tudjuk, hogy egy Enzóból épített járgány az, amely a bonneville-i kiszáradt sóstóban száguldott, már izgalmasabb. Ferrarit nemigen látni ilyen közegben, pláne nem egy Enzót, amiből összesen 499 darabot készített a maranellói gyár.

A különleges jármű születésének története sem hétköznapi, hiszen a tulajdonos, Richard Losee nem tervezett ilyesmit autójával, bőszen használta, talán a világon a legtöbb km vagyis mérföld ebben az Enzóban volt. Állítólag ez volt az első Enzo, amely utcára került, amit tulajdonosa minden nap használt. Losee rendelt hozzá egy pár második ajtót is, amelyeket azonban átalakítva, tető nélkül (az Enzónál ez egyben van) kért, így építve egy Enzo targát.


2006-ban azonban nagyon csúnyán összetörte az autót, állítólag 300 km/órás tempónál vesztette el az irányítást az autó felett, amely felborult és hétszer bukfencezett. Kiszakadt a motor és csak az utascella maradt ép.

Ez után határozta el Losee, hogy a sóstóra megfelelő versenyautóként szülessen újjá autója. Neve most MM Enzo, amit a Most Miles, azaz legtöbb mérföld kifejezésből találtak ki, mivel az autóban már több mint 31 000 mérföld, 50 ezer km van.

A nagyobb sebesség érdekében a 6,0 literes, V12-es motorhoz két turbót társítottak, amelyekkel rögvest 850 lóerőre nőtt a korábban 660 lóerős teljesítmény. A turbónyomás növelésével az 1000 lóerő sem lehetetlen, a nitróról pedig még nem is beszéltünk.  


Azért, hogy csúcssebesség közelében is stabil maradjon az Enzo, átalakították az orrát, alacsonyabbra ültették a karosszériát és egyedi kerekekkel látták el.

Első menetben 221 mph-ra (355 km/h) javították a korábbi 213 mph (342 km/h) rekordot, csakhogy volt egy másik csapat is, amely ugyanebben a kategóriában próbálkozott és ők 231-ig jutottak. Így aztán a ferrarisok fokozták a tempót.  

Egy későbbi próbálkozás alkalmával 238,142 mph sebességgel repesztett az Enzo, majd visszafelé 237,81 mph tempóval érkezett, ami közel 238 mph-s, azaz 383 km/órás átlagot jelent. Ez új rekord az 5,9 liternél nagyobb hengerűrtartalmú, nitrós sportkocsik kategóriájában. De egyetlen másik Enzo sem ment még ilyen gyorsan.